تیم بسکتبال پمینای اصفهان که از هفته ی دوم سوپرلیگ وارد رقابت با حریفان می شود، 10 بازیکن برای فصل جدید به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اسامی بازیکنان آخرین تیم ورودی به سوپرلیگ بسکتبال مشخص شد.

ایمان زندی، علی باهران، رامین هنرمند، یعقوب شلوچی و پژمان ساکنیان بازیکنان سال گذشته ی تیم ذوب آهن اصفهان که منتظر ورود این تیم به سوپرلیگ بودند به همراه کرم احمدیان، محمد امجد، وارتان بیدروسیان، سید فاخر افتخاری و سینا هادی زاده به تیم پمینای اصفهان پیوستند.

از بین این 10 بازیکن تنها 2 بازیکن غیر بومی هستند و در آینده احتمال اضافه شدن بازیکنان دیگری به جمع تیم تازه وارد وجود دارد.

تیم پمینا از روزهای پایانی هفته ی قبل تمرینات فصل جدید را آغاز کرده است.

در حال حاضر تنها محسن صادق زاده به عنوان سرمربی با بهروز مهدوی به عنوان بدنساز و شهامت به عنوان پیشکوست در کادر پمینا حضور دارند و یک پزشکیار و ماساژور نیز در کنار تیم حضور دارند اما خبری از کمک مربی در تیم نیست.

محسن صادق زاده سرمربی پمینا در این مورد تاکید کرد: بودجه ی بسیار محدودی داریم که اجازه بسیاری کارها را به ما نمی دهد. کرم احمدیان، ایمان زندی، علی باهران و سایر بازیکنان همگی بسیار با تجربه هستند. این نفرات عاشق ورزش بسکتبالند و توانایی های زیادی دارند که مطمئنا به جمع کردن تیم کمک می کند. خوشبختانه بازیکنان ما به دنبال هدف اصلی هستند و برای مطرح شدن یا مسائل دیگر کار نمی کنند.

میزبانی در سالن باران

گفتنی است تیم پمینا در سالن اختصاصی سازمان آب و فاضلاب با نام سالن "باران" در این فصل میزبانی می کند. این سالن به گفته ی صادق زاده، سالنی استاندارد با امکاناتی است که حتی مناسب میزبانی یک بازی بین المللی خواهد بود. سالن باران پارکت مناسب و اسکوربوردهایی استاندارد برای بازی های بسکتبال دارد.

گفتنی است پمینا در اولین بازی لیگ میزبان تیم نفت آبادان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار