این کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه اهداف سیاسی و اقتصادی در هر کشوری همراستا با یکدیگر پیش می‌رود، گفت: تنها راه‌حل نجات از معضلات در کشور این است که بتوانیم برنامه‌ریزی صحیح و مناسبی در خصوص اهداف سیاسی و اقتصادی خود داشته باشیم.

"فرشید سیم‌بر" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، با بیان اینکه برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید ابتدا مفهوم آن را درک کرده باشیم، اظهارداشت: در صورتی که در کشوری برنامه‌ریزی وجود داشته باشد و برای این برنامه‌ریزی نهایت سعی به عمل آمده باشد همچنین تمام جوانب احتمالی سیاسی و اقتصادی در نظر گرفته شود قطعا مردم چنین کشوری کمتر دچار پدیده‌های غیر مترقبه اقتصادی می‌شوند.  

این کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه اهداف سیاسی و اقتصادی در هر کشوری همراستا با یکدیگر پیش می‌رود، بیان داشت: پدیده‌هایی همچون کاهش قیمت نفت، افزایش تحریم‌ها، خشکسالی، کمبود آب، آلودگی‌های زیست محیطی و ... از این قبیل مواردی است که منوط به راهکارهای توأمان سیاسی و اقتصادی است.

سیم بر در پایان خاطر نشان کرد: تنها راه‌حل نجات از معضلات در کشور این است که بتوانیم برنامه‌ریزی صحیح و مناسبی در خصوص اهداف سیاسی و اقتصادی داشته باشیم و تمام جوانب را در نظر گیریم. همچنین نسبت به تغییرات سیاسی و اقتصادی در داخل و خارج از کشورمان آگاه باشیم.
 
انتهای پیام/   
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار