رئیس سازمان بهزیستی کشور از توانمند سازی گروه هدف بهزیستی با کمک جامعه خیرین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم انتخابات کشوری هیئت‌مدیره خانه خیرین ایران در جمع خبرنگاران ،گفت: خانه خیرین یکی از NGOهای ملی و کشوری و در 31 استان و بیش از 400 نقطه کشور شعبه دارد و زیر نظر سازمان بهزیستی در حال حاضر فعالیت می‌کند.

وی افزود: خانه خیرین در حوزه توانمند سازی اجتماعی‌ معیشتی ایتام، زنان سرپرست خانوار و معلولان فعالیت می‌کند و فقر‌زدایی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار را از اولویت های خود قرار داده‌است.

وی با اشاره به انتخابات هیئت مدیره مجمع عمومی خانه خیرین تصریح کرد: امید است ظرفیت خوبی در کنار خانه خیرین در جهت توانمند سازی گروه هدف ایجاد کند.

وی اظهار داشت: در کنار خانه خیرین جامعه حامیان معلول ایران نیز در 31 استان شعبه دارد و با توجه به رقم 400 هزار نفری خیرین رقم مشارکت‌های مردمی سیر صعودی داشته و توسعه خوبی در جهت کارهای تخصصی معلولان انجام داده ایم.

هاشمی خاطر نشان کرد: بهزیستی با کمک جامعه حامیان معلول تامین مسکن خانواده‌های دو معلوله و بالاتر را در اولویت خود قرار داده اند تا نقش موثری در فقرزدایی جامعه هدف ایجاد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: معلولین ، فقر ، حاشیه ، توانمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار