در حالیکه میلک آرتتا قرارداد خود با باشگاه آرسنال را یک سال دیگر تمدید کرد، لوکاس پودولفسکی بار دیگر خبر جدایی از باشگاه را داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، آرتتا هافبک 32 ساله باشگاه ‌ آرسنال قرارداد خود با این باشگاه را تا پایان سال 2016 تمدید کرد وی با این شرط پیشنهاد  تمدید قرار داد را پذیرفت که در مورد تعداد بازی‌های که قرار است فصل آینده به طور ثابت در زمین حضور داشته باشد به او اطمینان خاطر دهند.
 
 قرار داد فعلی این بازیکن‌ اسپانیایی در تابستان آینده به اتمام می رسد آرتتا در حال حاضر درگیر  مصدومیت از ناحیه همسترنیگ‌ است که در دیدار هفته گذشته‌ مقابل آندرلخت بوجود آمد پیش بینی می‌شود این مصدومیت آرتتا را برای دو هفته خانه نشین کند.
 
آرتتا در سال 2011 باشگاه اورتون را به مقصد آرسنال ترک کرد و همواره مورد توجه آرسن ونگر قرار داشت.

* پودولفسکی آهنگ جدایی از آرسنال را زد
 
پودولفسکی 29 ساله شرایطی کاملاً متفاوت با آرتتا دارد. این هافبک 29 ساله هرگز نتوانست جایگاه ثابتی در تیم آرسنال داشته باشد و در بیشتر دیدار‌ها نیمکت نشین بود.
 
ملی پوش آلمانی در مجموع 74 دقیقه برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و در 7 بازی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفته است.
 
پودولفسکی از مدتها قبل نارضایتی خود از شرایط باشگاهی‌اش را اعلام کرده و این بار هم گفت: روشن است وقتی بازی نمی‌کنم، خوشحال هم نیستم دوست دارم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم.
 
باید با باشگاه صحبت کنم و پس از آن بدون هیچ فشار خاصی در مورد آینده‌ام تصمیم گیری کنم. فصل زمستان در راه است و ژانویه امکان انتقال به تیمی جدید وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمدید ، آرتتا ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار