ژاوی، ستاره کهنه‌کار تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد انریکه سرمربی این تیم حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ژاوی ستاره تیم بارسلونا علی‌رغم نتایج ضعیف هفته‌های اخیر تیمشان و انتقادهای زیاد از انریکه از سرمربی کاتالانها حمایت کرد و معتقد است این مربی به زمان احتیاج دارد.

تیم فوتبال بارسلونا پس از 8 بازی که حتی یک گل هم دریافت نکرد بازی در ال کلاسیکو مقابل رئال را واگذار کرد تا بحران در این تیم آغاز شود.

با دو باخت پی در پی بارسا این تیم صدر جدول را از دست داد و رئال جای بارسا در صدر را گرفت کاتالانها در بازی هفته یازدهم در لالیگا به مصاف آلمریا رفتند ولی علی‌رغم پیروزی نمایش بسیار ضعیفی ارائه کردند.

عملکرد هفته‌های اخیر بارسا باعث شده هواداران این تیم انتقادات زیادی به نحوه مربیگری انریکه وارد آوردند.

ژاوی ستاره کهنه کار بارسلونا در این خصوص گفت: همه ما دوست داریم تیممان هر چه سریعتر به شرایط ایده‌آل باز گردد همیشه انتقادات از تیم ما بسیار زیاد است در بازی روز شنبه مقابل آلمریا نمایش قابل قبولی ارائه نکردیم اما خوشبختانه آنقدر تواضع دارم که اول خودمان از عملکردمان انتقاد کنیم ما در راه درستی قرار گرفته‌ایم.

وی در در ادامه افزود: نوع بازی ما مانند گذشته است و تغییر نکرده است فلسفه فوتبال در بارسلونا همیشه یکسان است ما فقط چند تغییر جزیی در تیم بوجود آوردیم انریکه سرمربی بسیار صادقی است هیچ گاه سعی نمی کند دروغ بگوید من همیشه دوست داشتم در تمام بازی در ترکیب اصلی به میدان بروم اما سرمربی نظر دیگری دارد و من به آن احترام می‌گذارم هیچ گاه به ترک بارسا فکر نکرده‌ام انریکه در این خصوص صادقانه با من صحبت کرد و من حرفهای او را پذیرفتم احساس می‌کنم در این باشگاه مفید هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار