پیشکسوت پرسپولیس گفت: دایی اشتباه بزرگی مرتکب شد و اگر من هم جای مایلی کهن بودم عذرخواهی نمی‌کردم و راهی زندان می‌شدم.

رهبری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در هر صورت دایی شاگرد مایلی کهن بود و اشتباه بزرگی را مرتکب شد چرا که زندان انداختن مایلی کهن کاری دور از منش ورزشکاران بود.

وی در ادامه بیان کرد: از موضوع زندان رفتن مایلی کهن خیلی ناراحت شدم چرا که اعتبار فوتبال را خدشه دار کرد و از این پس خانواده‌ها به محیط فوتبالی اعتماد نمی‌کنند و فرزندانشان را از روی آوردن به این ورزش منحرف خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همان طور که نظاره‌گر هستیم در ورزش فوتبال اخلاق‌های غیر ورزشی صورت می‌گیرد و به همین خاطر صلاح نیست که خانواده‌ها فرزندان خود را به این ورزش بفرستند.

رهبری فرد افزود: کاری که دایی با میلی کهن کرد باعث شد که من نیز فرزند خود را به ورزش فوتبال نفرستم و این اولین کار ناشایستی بود که من در فوتبال دیدم که یک شاگرد مربی خود را به زندان بیندازد.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه پول در ورزش ما باعث شده که دید همه عوض شود و افراد معرفت و پهلوانی خود را به خاطر پول از دست بدهند و احترام یکدیگر را زیر پا بگذارند.

رهبری فرد افزود: متاسفم برای افرادی که نیاز به عذرخواهی دارند و همیشه گفتم فردی که گذشت می‌کند بیشتر لذت می‌برد. دایی بهتر بود شما از عذرخواهی مایلی کهن گذشت می‌کردی!!

وی بیان کرد: در هر صورت انتقاد در ورزش فوتبال وجود دارد و افرادی هستند که با وجود این انتقادها از خود بزرگواری و گذشت نشان می‌دهند ولی این طور که به نظر می‌رسد دایی محتاج عذرخواهی معلمش است و مطمئنا این افراد با این رفتارها در فوتبال جایی نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: بهتر است این افراد به جای اینکه در فوتبال بمانند به فکر فروش ملک و زمین خود باشند چرا که پهلوانی در این افراد از بین رفته است.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: من هم اگر جای مایلی کهن بودم به هیچ وجه از دایی عذرخواهی نمی‌کردم و با انتقادهایم حتی حاضر بودم به زندان بروم و حتی اعدام شوم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبيني
۰۸:۵۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
خخخخخخخخخخخخ.برو بابا .البته كه بايدتو ميرفتي زندون چون اونجارو واسه ادم هايي مثل تو ساختن كفتر باز!. تو كه كفتر باز ي بايد خوب بدوني كه كبوتر با كبوتر باز با باز.
Kazakhstan
نیما
۱۷:۲۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
آقای رهبری فرد شما اگه مایلی کهن به خوانوادت توهین کرد براش صوت و کف بزن زندان نفرست. نمی دونم چرا بعضیا چشم دیدن علی دایی را ندارن.
United States of America
مهدی
۱۳:۲۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
شما از مایلی و دایی خیلی کوچکتری خیلی پس اینطوری نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
یعنی علی دائی اگه آدم موفقی بوده و هست ایرادی داره؟ چه اشکالی داره که علی دائی کار تجاری هم میکنه؟ مگر غیر از اینه که فوتبال خودش هم یک تجارت شده. آقای رهبری فر بزار بزرگان در مورد دایی نظر بدهند مثلاً پلاتینی یا پله و یا مارادونا نه امثال تو و مایلی کهن و کریمی چون دائی شخصیت جهانی است که نامش در تاریخ فوتبال جهان ماندگاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
واقعا ممنون کلی خندیدم. آخه یکی حرف از اخلاق و جوانمردی بزنه که!!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد بختیاری
۰۶:۲۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
آقای رهبری فرد عزیز ، لطفا از موج سواری پایین بیایید و از فرصت طلبی برای فروکش کردن حسادت و کینه خودتون نصبت به علی دایی بپرهیزید .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۲۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
احسنت به تو رهبری فرد عزیز که حرف دل همه ی ما فوتبال دوستان را زدی مر حبا به منش شما من درسته که یک استقلالی هستم اما اینگونه بی احترامی دایی را نمی پذیرم حاجی مایلی کهن برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده و نباید تعدادی به خاطر پول دست به این طور کارها بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
ماهیت تو یکی توی همون سریال پژمان روشن شد ذات این آقا همون نقشی بود که بازی کرد و چون کارش همینه نقشش خیلی هم قشنگ از آب دراومد حالا دنبال چی میگرده توی این قضیه که دم از اخلاق و احترام میزنه خدا داند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
تو یکی دیگه برو ... ببین کار مملکت ما به کجا رسیده که این آقا دم از اخلاق میزنه واقعا باید فاتحه این فوتبال رو خوند که همه چی شده ریا و دورویی و ظاهر سازی ظاهرا ایشون یادش رفته تا دیروز دستمال به دست درخشان بود بلکه به جایی برسه از اونحا نتیجه نگرفت حالا راه دیگه ای رو شروع کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
اقای به اصطلاح جوانمرد یا همون به قول خودتون کفدر باز ایشون توهین کردن نه انتقاد بایستی اب خنکشم میخوردند تو هم زیاد به دل نگیر دلدرد میگیریییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
هانون
۱۵:۱۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
واقعا نقش نبود و خود واقعیت تو سریال پژمان حضور داشت
اصلن خبر داری از کل ماجرا
یه استاد اینقدر کینه شاگردش رو داشته باشه ایراد نداره
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۵:۱۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
از یکی طرفداری کنید که ارزشش داشته باشد نه این دلقک
آخرین اخبار