معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از اجرای تلطیف فضای شهری و زیباسازی مکان‌های عمومی،‌ هنر ماندگار تکنیک کاشی شکسته در این منطقه خبر داد.

 رضا مددی،‌ معاون امور شهری و محیط زیست منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در این راستا با اجرای این طرح جلوه‌های بصری زیبایی با انعکاس نور و رنگ در طول شبانه روز ایجاد شد.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در خصوص اشاره به تامین آرامش روحی و روانی شهروندان تصریح کرد: به منظور تامین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نا زیبا و بد منظر در بزرگراه‌ها و معابر طرح‌های متنوع نقاشی دیواری به ویژه با استفاده از تکنیک ماندگار کاشی اجرا شد.

وی از تکمیل طرح کاشی شکسته زیر گذر پل شهران خبر داد و افزود: این اثر هنری دیوار ترکیبی از نقوش اسلامی و نگاره‌های تاریخی است.

مددی،‌ معاون امور شهری و محیط زیست با اعلام اجرای سرامیک کاری در بزرگراه‌ها اظهار داشت: در این خصوص طرح تلفیقی از نقاشی و سرامیک به مساحت یک هزار و 500 متر مربع برگرفته از نقوش مینیاتوری در بزرگراه همت ستاری نقش بست.

مددی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ زیبایی بصری محیط شهری با استقرار اکیپ‌های مجهز به امکانات پاکسازی 95 درصد از دیواره‌های شهری منطقه اجرا شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آرامش ، نگار ، اجرا ، کاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار