کرمانشاه؛

اهمیت پدافندغیرعامل در حوزه میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: پدافندغیرعامل در حوزه میراث‌فرهنگی امری حائز اهمیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ علی فعله گری در کلاس بررسی شیوه های پدافند غیرعامل که برای کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در محل دانشگاه علمی کاربردی میراث بیستون برگزار شد، اظهارکرد: توجه به مباحث و مقولات مربوط به پدافندغیرعامل برای حفاظت و حراست بیشتر از آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی قابل توجه است.

فعله گری با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، افزود: توجه به پدافند غیرعامل در زمان صلح از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری و همچنین برنامه های دولت تدبیر و امید برای توجه به مباحث پدافند غیرعامل این کلاس برای کارکنان این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برگزاری این دوره ها برای کارمندان دولت برای آشنایی با تهدیدات مختلف و راه های مقابله با آن بسیار مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

فعله گری خاطرنشان کرد: پرسنل این اداره کل با مباحث مرتبط با پدافند غیرعامل، امنیت دفاعی زیست محیطی، بحران های هویتی و اهمیت این مساله در زمان صلح آشنا شدند.

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.