هفته دوم از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با برگزاری شش دیدار در سراسر کشور دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به آن که هفته‌های ابتدایی لیگ  در حال سپری شدن است آن چه از سطح مسابقات برداشت می‌شود این است که تیم‌ها هنوز به شرایط آرمانی و ایده‌آل نرسید‌ه‌اند و تیم‌ها در آرامش و بازی‌ةا بدون هیجان دنبال می‌شود.
 
برخی‌ها می‌گویند در صورت تقابل تیم‌های مدعی دوباره شور و هیجان‌ لیگ والیبال باز می‌گردد وهنوز ابتدای فصل است باید صبر کرد.
 
** تشویق نوجوانان در گنبد
 
 در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گروه A، تیم بازرگانی جواهری گنبد توانست سه بر یک شاگردان محمد وکیلی را شکست دهد.
 
 نوجوانان ملی پوش کشورمان که استارت خود در لیگ برتر را از مهد والیبال ایران زده‌اند در بازی نخست خود مقابل گنبدی‌ها توانستند هماهنگ عمل کنند به طوری که در ست سوم تماشاگران پر شور گنبدی به جای تشویق تیم همشهری خود به کف زدن برای نوجوانان ملی‌پوش اقدام کردند.
 
**  برد دوم میزان خراسان در تبریز رقم خورد
 
 تیم والیبال میزان در دومین دیدار خود مقابل شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک پیروز شد.
 
زمانی که تبریزی‌ها خود را آماده کرده بودند تا میهمانشان را با شکست بدرقه کنند ملی پوشان مشهد این اجازه را به آن‌ها نداده و با قدرت مقابل حریف صف آرایی کردند.
 
 تبریزی‌ها در ست دوم با پوئن 25 بر 19 موفق به شکست میزان شدند اما در دیگر ست‌های بازی شاگردان غلامرضا مومنی مقدم اجازه امتیاز آوری  به آن ها ندادند و در یک دیدار خارج از خانه دومین سه امتیاز کامل خود را به دست آوردند.
 
** خودرو سازان وخیزی آرام برای صعود
 
 تیم والیبال پیکان در دومین دیدار  خود از سری مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور توانست مقابل تیم تعاون گنبد با نتیجه سه بر صفر  پیروز شود.
 
 پیکانی‌ها که امسال تیم خود را برای قهرمانی بسته‌آند در بازی مقابل گنبد ست اول را پایاپای و نزدیک دنبال کرده و با اختلاف پوئن 25 بر23 نتیجه را به نفع خود خاتمه داند اما در ست‌های دوم و سوم دیدار شاگردان عظیم جزیده در ترکیب تیم گنبد به نوعی بازی را رها کردند و خودرو سازان توانستند مسیر کسب سه امتیاز کامل این دیدار را هم برای خود هموار کنند.
 
 عدم حضور محمد موسوی از ست دوم در ترکیب تیم پیکان به نوعی از اهمیت به سزایی برخوردار بود که کادر فنی پس از خاتمه بازی درد از ناحیه مچ پای موسوی را علت اتخاذ این تصمیم عنوان کردند.
 
** نارنجی پوشان و باخت مقابل شاگردان نفرزاده
 
تیم والیبال وزارت دفاع در نخستین بازی خود در لیگ برتر امسال در خانه والیبال به مصاف تیم سایپا رفت.
 
 شاگردان فرهاد نفرزاده‌ توانستند با نتیجه سه بر یک مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کنند.
 
بازیکنان جوان تیم وزارت دفاع  در اجرای تاکتیک‌ها از هماهنگی مطلوبی برخوردار بودند در مقابل تیم سایپا در توپ گیری داخل میدان و دفاع روی تور با وجود حضور آرش کمالوند و مجتبی شبان با تجربه عملکرد قابل قبولی نداشتند.
 
** جنوبی‌ها در ورامین قافیه را باختند
 
 تیم والیبال آلومینوم المهدی بندر عباس در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم متین ورامین شکست خورد.
 
شاگردان بهروز عطایی در این دیدار با بهره گیری از حمایت تماشاگران خود  و زدن سرویس‌های هدفمند تمرکز بازیکنان حریف را متزلزل کرده و از آنها امتیاز کسب کردند بندر عباسی‌ها که در دریافت این هفته روزهای‌ خوبی را تجربه نکردند موفق نشدند توپ‌هایشان را به خوبی به دست پاسور رسانده و تاکتیک‌های ارائه شده را به مرحله اجرا درآورند.
 
** ارومی‌ها، کارت قرمز و پیروزی

سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در هفته دوم میزبان تیم‌های نوین کشاورز و شهرداری  ارومیه بود.
 
 حضور پر شور تماشاچیان در سالن تا حدی بود که مسئولان برای ایجاد امنیت و آرامش مجبور به بستن درب‌های ورودی کردند.
 
 این دیدار با نتیجه‌ سه بر صفر به نفع  تیم شهرداری ارومیه رقم خود در اسنای بازی به دلیل اعتراض‌های مکرر بازیکنان میزبان به قضاوت میدان عابدزاده‌ داور اول دیدار مجبور به دادن کارت قرمز ارومیه‌ای ها شد.
 
 جدول رده بندی مسابقات به شرح زیر است:
 
 گروه ( الف)
 
1-    پیکان تهران6 امتیاز  
2-    میزان خراسان 6 امتیاز
3-    شهرداری تبریز3 امتبار
4-    بازرگانی جواهری گنبد 3 امتیاز
5-    شهرداری زاهدان بدون امتیاز
6-    ارتعاشات صنعتی ایران بدون امتیاز
7-    تعاون گنبد بدون امتیاز
 
جدول رده بندی گروه (ب)
 
1-    شهرداری ارومیه  6 امتیاز
2-    متین ورامین 6 امتیاز
3-    وزارت دفاع 3 امتیاز
4-    نوین کشاورز 2 امتیاز
5-    آلومینیوم المهدی بندر عباس 1امتیاز  
6-    مهر پارس فارس بدون امتیاز
7-    سایپا بدون امتیاز
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مسابقات ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامدزخوی
۲۰:۴۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
فقط ارومیه
آخرین اخبار