طالبی: اولین پایگاه‌های قهرمانی آب‌های آرام تشکیل شد

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی از تشکیل پایگاه‌های قهرمانی برای بازیکنان در استان‌های محل زندگی آن‌ها جهت نزدیکی به محل زندگی‌شان خبر داد.

ناصر طالبی، رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی جوانان کشور در رشته‌ی بانوان برگزار شد و 2 هفته پیش هم در رده سنی بزرگسالان، جوانان و زیر 23 سال با حضور 265 ورزشکار از 22 استان در رشته آقایان اجرا شد.
 
وی افزود: اولین اردوی تدارکاتی متمرکز پایگاه‌های قهرمانی رشته‌های آب‌های آرام نیز از 22 آبان ماه لغایت 30 آبان ماه در تهران به عمل آمد که از همدان 6 نفر، از مازندران 7 نفر، از تهران 10 نفر و از هرمزگان 10 نفر و از گیلان 8 نفر شرکت و رتبه یک تا سه ورزشکاران وارد اردو خواهند شد.
 
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه تأکید داشت: از این ورزشکاران در اردوی متمرکز دعوت خواهد شد و به تمام این ورزشکاران فرصت دنبال کردن تیم‌های ملی ورزشی و شرایط ورود به تیم ملی را خواهند داشت و همین اتفاق برای بانوان هم می‌افتد و تیم ملی اصلی کشور با سرمربی آقای الیاس اقلیمی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در استان‌های تهران، مازندران و البرز پایگاه‌های قهرمانی برای بازیکنان ایجاد خواهیم کرد تا هر ورزشکاری به تناوب محل زندگی، کار یا تحصیل خود بتواند در همان محل تمرینات خود را انجام دهد و تمام این‌ها جزو مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار