دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نونهالان پسر کشور، صبح امروز در خانه بدمینتون شهرستان بندرعباس برگزار شد و فینالیست‌های این پیکارها در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پیکارهای نیمه نهایی یکنفره در نخستین دیدار محمد معین کشاورز از قم توانست ارشیا عمل کننده از البرز را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و به مرحله فینال راه یابد.

در دومین دیدار که بین پویا حیدری از تهران و نیما رستم پور از تهران برگزار شد حیدری با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله فینال گردید.

ارشیا عمل کننده از البرز و نیما رستم پور از تهران مشترکا سوم شدند.

در قسمت دونفره(تیمی) نیز تیم های دونفره امیرحسین فاخر و محمدرضا قیصری از فارس توانستند تیم نیما رستم پور و سینا جاویدی از تهران را با نتیجه 3 بر یک شسکت داده و به فینال این پیکارها راه یابند.

در دومین دیدار تیم محمدرضا شاهرخ شاهی و ارشیا قاسم پور از تهران در مصاف با تیم دونفره امیر رضا اخلاقی و پوریا حیدری از تهران با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافته و راهی مرحله فینال شدند.

تیم های دونفره نیما رستم پور و سینا جاویدی از تهران و امیر رضا اخلاقی و پویا حیدری از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی نونهالان پسر کشور در روزهای 22 و 23 آبان ماه جاری در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار