نایب رئیس تیر اندازی بانوان گفت: رشته تیر اندازی در زمینه تجهیزات با مشکلات بسیاری مواجه است و برنامه ریزی در این رشته بدون امکانات کارآمد نخواهد بود.

مرضیه اکبر آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیر اندازی بانوان در ایران و عمده مشکلات آن‌ها گفت: بر اساس برنامه ریزی‌هایی که طی این چند سال صورت گرفته‌، تیر اندازی بانوان خوشبختانه روند رو به رشدی داشته و ما در هر دوره شاهد افزایش تعداد مدال‌ها در عرصه های بین المللی هستیم.

وی افزود: در ایران تیراندازی بانوان نسبت به آقایان از جایگاه بهترین برخوردار است، در حالیکه در اختیار داشتن تجهیزات در تیم‌های ملی آقایان و بانوان یکسان است.

اکبر آبادی ادامه داد:  به طور کلی اگر بررسی کنیم شرایط حاکم بر تیر اندازی چندان مطلوب نیست و ما برای حضور موفق در میادین ورزشی علاوه بر برنامه ریزی نیاز به اعتبارات و تجهیزات داریم.

نائب رئیس تیر اندازی بانوان درباره مشکلات پیش رو تیراندازی گفت:  عمده مشکل ما در زمینه تجهیزات، به خصوص تهیه فشنگ برای رشته‌های تپانچه و تراپ است و برنامه ریزی‌ بدون امکانات اثر بخش نخواهد بود.

وی افزود:‌ علاوه بر مسئله تعمیر تجهیزات برای تیم‌ها،‌ هزینه‌های سنگینی نیز گریبان گیر بسیاری از ورزشکاران ما است و ما برای حل این مشکل نیازمند توجه بیشتر از سوی وزارت ورزش هستیم.

وی درباره آینده تیر اندازی بانوان ایران گفت: اگر شرایط به همین منوال و بر اساس برنامه ریزی‌ها باشد، ما در المپیک نتیجه آن را می‌بینیم که بانوان ما قطعا عملکرد قابل قبولی خواهد داشت.

اکبر آبادی افزود: ما در طول تاریخ تیر اندازی مدال رسمی نداشتیم ولی اکنون شاهد مدال آور بانوان در مسابقات بین المللی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رشدی که توأم با برنامه باشد، حتما نتیجه بخش است. الان ورزشکاران ما با حداقل امکانات تمرین می‌کنند و امیدواریم با توجه به حضور موفقی که بانوان در بازی‌های آسیایی به نمایش گذاشتند، مسئولان توجه بیشتری به این عرصه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار