مسیحی که بیش از 200 بار نهج البلاغه را خوانده بود + فیلم

"جرج جرداق" مسیحی دانشمندی بود که از صمیم قلب تا آخرین لحظه به امام اول شیعیان عشق ورزید و از قلم فرسایی در رسای مناقب و فضایل امیرالمومنین علی (ع) خسته نشد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، بسياري "جورج جرداق" را به ترانه‌ها و اشعار بسيار زيبا و مشهورش می‌شناسند و بسياری قلم طنز و هجویانش را می‌پسندند و بسياری فعالیت‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای‌اش را برجسته می‌کنند اما همچنان "جورج جرداق" به‌عنوان نويسنده کتاب امام علی (ع) شناخته می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Australia
میعاد
۰۸:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۶
با سلام،
یه سوال داشتم خدمت شما، امکانش هست منبع این که جرج جرداق مسیحی 200 بار نهج البلاغه را مطالعه کرده و این که این نقل و قول شایعه شده است که روزی این فرد مسیحی در یک سمینار علمی حضور پیدا می کنند و می شنود که تمامی موجودات از آب تشکیل شده اند، و ناگهان متوجه کلام امام علی ع می شوند که چنین صحبتی را کرده اند و مشتاق به خواندن نهج البلاغه می شوند. آیا این نقل و قول صحت دارد؟
اگر دارد لطف می کنید و منابع آن را برای من ارسال نمایید.
اثبات این موضع ممکن است کمک زیادی به دوست مسیحی من بکند.
با تشکر از شما.
Iran (Islamic Republic of)
مستمع قرآن
۰۲:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
درجایی بنقل از خودشان گفته شده دوبار نهج البلاغه را مطالعه کردند که دفعه دوم چهار الی پنج سال بطول انجامیده و اولین بار در ۱۳ سالگی توسط برادرشون کتاب رو هدیه گرفتند و مطالعه کردند