مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 15- از برگزاری ویژه برنامه‌های روز جهانی دیابت دراین منطقه خبر داد.

محمدرضا یاوری مدیر اداره شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های روز جهانی دیابت و هفته دیابت در دستور کار اداره سلامت شهرداری منطقه 15 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته دیابت – از 19 تا 26 آبان ماه سال 93 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 20 گانه منطقه 15 در حال اجرا است.

یاوری اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه‌های هفته دیابت در محلات 20 گانه منطقه 25 با حضو کارشناسان سلامت این منطقه و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره سلامت به شهرداری نواحی 8 گانه و سراهای محلات 20 گانه منطقه 15 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دیابت از 19 تا 26 آبان ماه سال 93 در محلات 20 گانه منطقه 15 به برگزاری همایش دیابت بیماری خاموش با مشارکت بیمارستان مهدیه در فرهنگسرای خاوران از اقدامات اجرایی این طرح است.

یاوری خاطر نشان کرد: انجام غربالگری دیابت در خانه‌های سلامت نواحی 8 گانه و محلات 20 گانه منطقه 15 به پایانه‌های مسافربری، میادین میوه وتره‌بار وسایر اماکن عمومی، برگزاری دوره‌ها و کارگاههای آموزشی، برگزاری مسابقه‌های علمی و فرهنگی با محوریت دیابت، تقدیر از دبیران مجله‌ی کانون‌های دیابت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.


انتهای پیام/   
برچسب ها: دیابت ، جهانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار