لوبلاگ: تحریمهای ضد ایرانی ، حقوق اولیه انسانی را نقض می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛  لوبلاگ گزارش داد: تحریمهای غرب بر ضد ایران ، حقوق بشر را نقض می کند ؛ زیرا این تحریمها ؛ به بهانه مبارزه با برنامه هسته ای ایران ؛ سلامت مردم ایران را نشانه گرفته اند.
لوبلاگ نوشته است گروه فشار " اتحاد بر ضد ایران هسته ای "که از لابی های اسرائیلی دستور می گیرد ، به بهانه مبارزه با صنعت هسته ای ایران ، هر گونه معامله با ایران را رهگیری و گزارش می کند ، هدف این گروه فشار ، این است که از هسته ای شدن ایران (؟!) جلوگیری کند..این گروه فشار ، اما به بهانه رهگیری معاملات مالی - هسته ای ایران ، صنعت بهداشت ایران را هدف قرار داده ؛ و حقوق بشر را به طور نظام مند نقض می کند.
لوبلاگ نوشته است که این گروه فشار هرگونه معامله با ایران را به این بهانه دروغین که به صنعت هسته ای مربوط است ، رهگیری و گزارش می کند ؛ اما با این کار ، اکثر روابط تجاری با ایران به این بهانه واهی ممنوع می شود. لوبلاگ مدعی است تجارت لوازم پزشکی و دارو با ایران به این بهانه واهی دشوار شده است ؛ لذا این موضوع جان بیماران ایرانی را تهدید می کند.لوبلاگ افزوده است که این کار ، نقض حقوق بشر است.
نویسنده یادداشت لوبلاگ می نویسد مارک والاس مدیر این گروه فشار گفته است که برای مجازات دولت ایران ، باید مردم ایران را تنبیه کرد. اما نتیجه ، خلاف انتظار مسئولین صهیونیست آمریکایی بوده است ؛ زیرا ایران با خود کفایی در صنعت دارو ، پیشرفت کرده و به صادر کننده تبدیل شده است. همچنین مردم ایران ، هنوز از سیاست های جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار