دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی تیم چلسی از احتمال اعلام بازنشستگی در پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، به نقل از تریبال فوتبال دروگبا مهاجم ساحل عاجی چلسی در ماه مارس 37 ساله می شود و تا به همین جا هم به نظر می‌رسد برای اعلام بازنشستگی بیش از حد تعلل کرده است. دروگبا پس از 2 سال بار دیگر به عضویت چلسی درآمد و همیشه یکی از راه‌حل‌های ژوزه مورینیو برای نجات چلسی بوده است. مورینیو معتقد است او در تیم چلسی و تیم ملی ساحل عاج همواره یک مهره کلیدی بوده است.

دروگبا در مورد بازنشستگی گفت: امسال هدف اصلی من لذت بردن از بازی فوتبال است زیرا احتمالاً در پایان فصل اعلام بازنشستگی خواهم کرد.
قصد دارم به کمک هم تیمی‌هایم به عنوان قهرمانی دست یابم. فقط یک سال برای برآورده کردن این آرزو فرصت دارم، دوست دارم در این زمان کوتاه به افتخارات زیادی دست یابم.

** مالک سوپر میلیاردر چلسی به دنبال ثبات تیم

رومن آبراموویچ مالک سوپر میلیاردر باشگاه چلسی هم مانند مربی و بازیکنان تیم خواستار قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و چمپیونز لیگ است. آبراموویچ تلاش می‌کند که سهمی در رسیدن به عنوان قهرمانی داشته و نقشی مثبت در این راه ایفا کند.

آبراموویچ برای این منظور توان خود را برای برقراری ثبات تیمی در استمفورد بریج متمرکز کرده است. وی به ژوزه مورینیو جهت جذب بازیکنان جدید در ماه ژانویه چراغ سبز نشان داده است.

زیرا معتقد است سرمربی پرتغالی خرید‌های جدید گلچین شده را به وی پیشنهاد می‌دهد و مانند دیگر مربیان حاضر در لیگ برتر به جمع آوری جمعیتی از بازیکنان صاحب نام و بزرگ در تیم و ایجاد هرج و مرج علاقه‌ای ندارد. مورینیو بسیار حساب شده خرید می‌کند و به دنبال شلوغ کردن تیم نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهاجم ، معتقد ، افتخارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار