آب تولیدی این شهرستان در 7 ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و 950 هزار متر مکعب است که از این میزان تولید بیش از یک میلیون و 750 هزار متر مکعب توسط مشترکین مصرف می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر امور آبفای خدابنده با بیان این مطلب گفت : طی 7 ماهه نخست سال 2 کیلومتر اصلاح شبکه و تعویض 283 فقره انشعابات فرسوده با مشارکت مردمی انجام شده است .

موسوی زواجری افزود : 4 کیلومتر اصلاح شبکه 800 فقره تعویض انشعابات فرسوده در برنامه آتی این امور در سال جاری می باشد .

وی به سرانه مصرف مشترکین اشاره و اضافه کرد : سرانه مصرف هر نفر در شبانه روز 220 لیتر بوده که این رقم نسبت به میانگین کشوری بالا می باشد .

مدیر امور آبفای خدابنده تصریح کرد : این شرکت جهت رفع افت فشار در مناطقی از شهر خدابنده اقدام به نصب فشار شکن کرده که فشار شبکه مساکن مهر و بلوار چمران و خلیج فارس را تعدیل می نماید .

موسوی زواجری با اشاره به تولید آب شرب اضافه کرد : آب تولیدی این امور در 7 ماه نخست امسال بیش از یک میلیون و 950 هزار متر مکعب است که از این میزان تولید بیش از یک میلیون و 750 هزار متر مکعب توسط مشترکین مصرف می شود.

وی با اشاره به کمبود آب شرب گفت : جهت جبران کمبود آب در سطح شهر درخواست حفر یک حلقه چاه جدید و یک حلقه چاه رزرو کرده ایم .

این مسئول به حجم مخازن موجود اشاره و خاطر نشان کرد: 2 باب مخزن ذخیره آب شرب به حجم 7 هزار متر مکعبی که برای ذخیره نیاز آبی شهر خدابنده کافی نمی باشد .

انتهای پیام/ز
برچسب ها: استحصال ، خدابنده ، اب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.