المپیاد بزرگ دوچرخه سواری با شرکت دانش آموزان 110 واحد آموزشی از صبح روز پنجشنبه آینده 29 آبان ماه به میزبانی بندر انزلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت،مشاور هیات دوچرخه سواری استان گیلان گفت: در این المپیاد دختران و پسران دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در دو گروه جداگانه باهم رقابت می کنند.

آلن پطروسیان هدف از این اقدام ورزشی را فرهنگ سازی عمومی و تشویق عملی شهروندان به استفاده از دوچرخه برای ارتقای سلامت افراد جامعه و بهبود کیفیت زندگی ، استعدادیابی برای پرورش قهرمانان در این رشته مفرح ورزشی اعلام کرد.

دبیر هیات دوچرخه سواری بندرانزلی خاطرنشان کرد : از نفرات برتر این رقابت ها با تقدیم لوح تقدیر، مدال، جام و جوایز تجلیل می شود .

پطروسیان یادآور شد: این المپیاد با همکاری اداره ورزش و جوانان بندرانزلی ، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش بندرانزلی ، شهرداری بندرانزلی ، هیات پزشکی ورزشی بندرانزلی ، هلال احمر و پلیس راهور بندرانزلی برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد : اولیای دانش آموزان علاقمند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09116161691 هیات دوچرخه سواری بندرانزلی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.