نمایش «خانه تعطیل است» به کارگردانی شیما فرهمند دیشب جمعه 23 آبان،میزبان اکبر زنجانپور چهره پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون بود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی گروه، شب گذشته جمعه 23 آبان‌ماه،در حالی که سالن نمایش تماشاخانه مشایخی پُر از تماشاگر بود،اکبر زنجانپور به تماشای نمایش «خانه تعطیل است» نشست که شیما فرهمند کارگردان نمایش، اجرای نمایش را به این هنرمند معتبر و شناخته‌شده تقدیم کرد.

زنجانپور در بازدید از اجرای این نمایش گفت: «نمایشنامه و بازی‌های نمایش را خیلی دوست داشتم،چون پر از جزییات و توجه به ظرایف بود. به نظرم از نمایش‌های خوبی است که این روزها بر صحنه تئاتر اجرا می‌شود». همچنین محسن قصابیان دیگر هنرمندی بود که به تماشای نمایش «خانه تعطیل است» نشسته بود.

گفتنی است نمایشنامه این تئاتر را امیر عالمی با اقتباسی از داستان «موضوع موقت» اثر جومپا لاهیری نوشته و محسن بهرامی و شیما فرهمند دو بازیگر آن هستند.

اجراهای نمایش «خانه تعطیل است» تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.این نمایش کاری از گروه تئاتر بلوط و مدت‌زمان آن ۴۵ دقیقه است.دوست‌داران تئاتر برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند به نشانی میرداماد،خیابان قبادیان، پلاک ۵۳، سرای محله کاووسیه،تماشاخانه مشایخی مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.