رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس به دلیل حمایت های این کمیسیون از حوزه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر منوچهر مهرام که در غرفه روابط عمومی وزارت بهداشت در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور یافته بود، به نمایندگی از روسای دانشگاه های علوم پزشکی از رییس کمیسیون بهداشت مجلس که وی نیز به این غرفه دعوت شده بود، به دلیل تصویب اعتبارات و حمایت های مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: بدون شک موفقیت وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول نظام سلامت مرهون حمایت های نمایندگان محترم مجلس است.

بنا بر این گزارش دکتر شهریاری نیز با بیان این که همه ما در دولت، مجلس و قوا خدمتگذار مردم هستیم، خاطرنشان کرد: همه مسئولان کشور یک هدف دارند و آن هم رضایتمندی مردم است، مردمی که حاضرند همه چیز خود را برای نظام و انقلاب فدا کنند و 250 هزار شهید و صدها هزار آزاده و جانباز تقدیم انقلاب و نظام کردند.

وی با بیان این که تغییر مسئولیت ها نباید موجب عوض شدن تفکر افراد شود، تاکید کرد: همه خدمتگذار مردم هستیم و از خداوند توفیق می خواهیم که صادقانه برای مردم خوب کشورمان خدمت کنیم و رضایتمندی مردم که رضایتمندی خداست را کسب کنیم.

گفتنی است: رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشست خبری که در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، به تشریح کامل اقدامات حوزه سلامت این دانشگاه و نیز طرح تحول سلامت پرداخت.

دکتر مهرام در بخشی از این نشست اعلام کرد: اجرای بسته نظارت بر تعرفه، حرمت و عزت جامعه پزشکی را حفظ و اعتماد مردم به جامعه پزشکی را افزایش می دهد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار