همزمان با فرا رسیدن هفته کتاب زنگ نمادین کتاب در مدارس منطقه 9 نواخته می شود.

 هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه   9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی این معاونت در نظر دارد تا با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در بین شهروندان گام موثری را بر دارد.
 
وی ادامه داد: بازدید از نمایشگاه عکس یاد یار مهربان، تقدیر از اعضای فعال کتاب‌خانه‌ها، بر پایی نمایشگاه کتاب و تبادل کتاب بین کتاب خانه‌ها(طرح هبه) از اقداماتی است که به مناسبت هفته کتاب اجرا می‌شود.
 
فخاری به دیگر برنامه های اجرایی این اداره اشاره کرد و گفت: جمع آوری کتاب‌های فرسوده کتاب‌خانه‌ها، تقدیر از ناشران و نویسندگان منطقه، توزیع کتاب با محوریت محرم و واقعه عاشورا، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، غرفه نمایشگاه کتاب و فروش کتاب، ثبت نام و تقدیر از اعضای ثابت فرودگاه مهر آباد نیز در دستور کار قرار گرفت.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از ادامه به تور بازدید از کتاب خانه ملی اشاره کرد و گفت:‌بازدید از کتاب خانه ملی با حضور اعضا کتاب خانه های تمامی محلات منطقه 9 نیز صورت می‌گیرد و همچنین برگزاری مسابقه کتاب و کتاب خوانی با محوریت محرم و واقعه عاشورا، برپایی نمایشگاه عکس، نشست ادبی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله اقداماتی است که همزمان با فرا رسیدن کتاب اجرایی می شود.
 
فخاری در پایان به برنامه‌های آتی این اداره اشاره کرد و گفت: هم زمان با فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی در نظر دارد با شناسایی بوستان‌های بزرگ سطح منطقه و راه اندازی کافه کتاب ضمن ایجاد فضایی آرام میزبان شهروندان باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کتاب ، نماد ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.