در نشست شورای قرآن، نماز و عترت عنوان شد

والدین دانش آموزان یک ظرفیت در توسعه نماز/ هماهنگی بین خانواده و مدرسه ضروری است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست شورای قرآن، نماز و عترت، هماهنگی بین خانواده و مدرسه را ضروری دانست و از والدین به عنوان ظرفیتی برای توسعه فرهنگ نماز یاد کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سلیمان محبی در نشست شورای قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هماهنگی بین خانواده و مدرسه را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: اگر امری در مدرسه به عنوان یک ارزش تلقی شود باید در خانواده نیز چنین بوده و دوگانگی ارزشی بین اولیا و مدرسه وجود نداشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر همکاری والدین و اولیا در نهادینه کردن فرهنگ قرآن و نماز در بین دانش آموزان ادامه داد: با برنامه ریزی و مشورت با والدین دانش آموزان به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل، می توان کمک شایانی به توسعه فرهنگ نماز در بین دانش آموزان داشت.

وی اضافه کرد: برای موفقیت در بحث قرآن و نماز باید راهکارهای لازم را شناسایی کرده و از مشورت معلمین و حتی دانش آموزان استفاده کنیم.

محبی با اشاره به آثار معنوی و فردی قرآن و نماز در تفکر و عمل دانش آموزان افزود: نماز آثار اجتماعی فراوانی دارد و ما می توانیم با برنامه ریزی و توسعه فرهنگ قرآن و نماز در بین دانش آموزان آثار این مهم را در سطح جامعه، مدرسه و حتی رفتار دانش آموزان مشاهده کنیم.

سلیمان محبی ضمن اشاره به استفاده صحیح از راهکارهای گذشته در بحث توسعه و ترویج نماز اظهار داشت: امروز باید به دنبال راهکارها و روش های جدید برای ایجاد انگیزه و جذابیت قرآن و نماز در بین دانش آموزان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان نشست با تشکر از فعالیت های انجام شده در بحث نماز و تبریک به مناسبت انتخاب اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر استان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز گفت: دغدغه ما در حوزه پرورشی، گسترش و ترویج قرآن و نماز در بین دانش آموزان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار