ملی‌پوشان پرورش اندام ایران با دستیابی به 6 مدال رنگارنگ به مقام نایب قهرمانی مسابقات جهانی رسیدند.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌تیم ملی پرورش اندام ایران با کسب 6 مدال (2 طلا، 3 نقره، یک برنز) و 2 عنوان چهارمی به مقام نایب قهرمانی شصت و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان (IFBB) دست یافت.
در این دوره از رقابت‌ها که با حضور نمایندگان 57 کشور در برازیلیای برزیل برگزار شد، هادی چوپان در وزن -85 کیلو گرم و مهدی عیاری در وزن -95 کیلو گرم صاحب نشان طلا شدند. مهدی حیدری در وزن -70، بابک اکبرنیا در وزن -80 و اسحاق قویدل در وزن +100 کیلوگرم بر سکوی دوم ایستادند و نشان نقره به گردن آویختند.
سجاد نیکنام در وزن-75 با کسب نشان برنز به کار خود در جام شصت و هشتم جهان پایان داد. علی رستمی در وزن -80 و خلیل اسدی در وزن -90 کیلو گرم در جایگاه چهارم اوزان خود قرار گرفتند و رضا نوری آرا در وزن -100 کیلو گرم هفتم شد.
در شصت و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام جهان، تیم مصر در حالی بالاتر از تیم 9 نفره ایران به مقام قهرمانی دست یافت که با دو تیم کامل ( 20 نفر) در این رقابت‌ها شرکت کرده بود. تیم کره جنوبی پس از ایران در جای سوم جدول رده بندی توزیع مدال‌ها قرار گرفت.
هدایت تیم ملی پرورش اندام کشورمان در رقابت‌های جهانی برزیل را محمد نصیری، علی تبریزی و وحید اکبرزاده برعهده داشتند. ناصر پورعلی فرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که برای شرکت اجلاس جهانی به برزیل رفته، این تیم را همراهی می‌کند.
ملی پوشان شایسته ایران بامداد روز چهارشنبه 28 آبان به تهران بازمی‌گردند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار