همدان؛

شناسایی و پلمب 35 واحد صنفی متخلف در همدان

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان از پلمب 35 واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی در اماکن عمومی همدان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،احمد رحیمی از اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح اماکن عمومی و صنوف همدان خبر داد و افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی و همچنین پاکسازی اماکن آلوده انجام شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد یک‌هزار و 500 واحد صنفی به صورت محسوس و غیر محسوس مورد کنترل و نظارت ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان گفت: از این تعداد به 164 متصدی واحد صنفی تذکرات شفاهی و کتبی داده شد و تعداد 34 واحد صنفی اخطار پلمب دریافت کردند.

وی اظهار کرد: کشف 16 هزار و 252 عدد انواع قرص و کپسول دارویی، 62 قوطی کرم و پماد گیاهی و 6 کیلو مکمل ورزشی غیر مجاز و قاچاق به همراه 2 هزار و 150 قطعه صور مبتذل و نامتعارف از نتایج این طرح بود.

رحیمی گفت: 80 ثوب البسه با آرم و علائم نامتعارف و 99 قلم انواع اقلام شیطان پرستی و همچنین تعداد قابل توجهی اقلام ضد فرهنگی، سیم مسی سرقتی و مقادیری مواد مخدر و تعدادی وسایل استعمال آن نیز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه طی بازدیدهای مذکور علاوه بر کشفیات فوق 35 واحد صنفی به علت تخلف صنفی و نداشتن مجوز پلمب شدند بیان داشت: در این راستا هفت نفر متهم مرد دستگیر شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان ابراز داشت: متهمان پس از تشکیل 6 مورد پرونده قضایی، برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، تخلف ، پلمپ ، واحدصنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.