فدرر در فینال مسترز لندن به مصاف جوکوییچ می‌رود

راجر فدرر مرد شماره 2 تنیس جهان در بازی فینال مسابقات مسترز لندن باید مقابل نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهواسپرت، راجرفدرر تنیسور سوئیسی طی یک دیدار نفس‌گیر مقابل هموطنش به پیروزی رسید و برای نهمین مرتبه به دیدار فینال رقابت‌های مسترز راه یاغت و حالا باید به مصاف جوکوویچ تنیسور صربستانی برود.

فدرر دارای سابقه قهرمانی مسابقات مسترز لندن در سالهای 2003، 2004، 2006، 2007، 2010 و 2011 است، در مسابقات گذشته فدرر مجموعا19بر 17 ازجوکویچ پیش است و آخرین رویارویی این دو به نیمه نهایی رقابت‌های تنیس شانگهای باز می‌گردد که طی آن جوکویچ به پیروزی رسیده و راهی دیدار فینال شد.

جایزه تنیسور قهرمان مسابقات مسترز 6/5 میلیون دلار است که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

*** خیلی خوش‌شانس بودم

فدر پس از شکست استان واورنیکا دیگر تنیسور سوئیسی گفت: امشب خیلی خوش شانس بودم، در این موضوع ندارم، استان تاکنون 6 مرتبه قهرمان ATP شده است و به همین دلیل پیروزی مقابل وی هیچ آسان نبود.

در کنار فدرر که قصد دارد با پیروزی در مسترز لندن راه را برای بازگشت خود به صدر جدول رتبه بندی برترین تنیسور جهان هموار سازد، جوکوویچ هم می‌خواهد رقابت‌های سال 2014 را بدون هییچ مشکلی به پایان برساند و در این بخش رکورد دار شود.

قهرمانی جوکوویچ به تنیسور صربستانی کمک می‌کند 2 میلیون و 75 هزار دلار بر دارایی خالص خود اضافه کند و امتیاز جهانی خود را به 1500 برساند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار