رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری یک جلسه شورا به صورت خصوصی در ماه یکی از مواردی بود که در جلسه غیر علنی امروز عنوان شد.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات جلسه غیر علنی امروز شورا از دو تذکر اعضا در خصوص دعوت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، وزارت امور خارجه و نیز نهایی کردن طرح میدان انقلاب به عنوان بخش مهمی از موارد مطرح امروز شورای شهر یاد کرد و افزود: برگزاری  یک جلسه خصوصی شورا در هر ماه، انتقال کارخانجات مزاحم و مستقر در محدوده تهرانپارس و نیز تعیین و تکلیف انتخاب مدیر اجرایی شورا از دیگر موارد قابل ذکر و مورد تذکر اعضا در جلسه غیرعلنی امروز بود.

وی از پیشنهاد یکی از اعضای شورا در خصوص حضور اعضا در یکی از کتاب فروشی ها، دفاتر انتشار و یا مراکز فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب، یکی دیگر از موارد مطرح در جلسه امروز عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین در این جلسه یکی از نمایندگان خواستار رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری به خصوص منطقه 15 و تقاضای افزایش بودجه بیشتر به این مناطق و رعایت عدالت اجتماعی شهری شد.
 
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، تصویب الزام شهرداری تهران به ارائه نظام و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی بنگاه‌های کشور را یکی از مهم ترین مصوبات امروز شورا دانست و تصریح کرد: مطابق این مصوبه شهرداری تهران موظف است ظرف مدت سه ماه نظام تشویق بنگاه‌های اقتصادی اعم از عمومی، خصوصی، و نیزشرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری را اعلام  کند.
 
شاکری از ساخت مراکز عمومی، مدارس، مساجد، گرم خانه‌ها، سامان سرای کودکان کار و خیابان، توسعه فعالیت‌های داوطلبانه‌ی اجتماعی و فرهنگی و نیز ارائه خدمات به زنان بی سرپرست به عنوان بخشی از بندهای این مصوبه یاد کرد و اظهار داشت: مطابق این مصوبه بخش های مختلف شهرداری تهران موظف به اختصاص بخشی از بودجه خود به این مصوبه شدند.
 
وی خاطر نشان کرد: معرفی نمایندگان کمیسیون های مختلف جهت عضویت در ستاد ساماندهی تبلیغات محیط سطح شهر و ستاد اجرایی شهر دوستان سالمند بر اساس آیین نامه اجرایی نمایندگان از دیگر مواردی بود که در پایان جلسه امروز مطرح شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، جلسات ، کارخانجات ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.