تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر گواتمالا در گرندپریکس برزیل سوم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران که با شکست مقابل کلمبیا از صعود به دیدار نهایی مسابقات بین المللی گرندپریکس برزیل بازمانده بود، در دیدار رده بندی برای کسب مقام سومی به مصاف تیم گواتمالا رفته است.

 دیدار قبلی دو تیم در دور گروهی با حساب ۷-۲ به سود ایران به پایان رسیده بود. در دیدار رده بندی ابتدا تیم درجه سومی گواتمالا دروازه ایران را گشود اما در ادامه حسن زاده دو بار و بهروز جعفری گلزنی کردند تا بازی با نتیجه ۳-۱ ادامه یابد.

 اما در لحظات پایانی و در حالی که تیم ایران از حریف پیش بود، باز هم خسوس کاندلاس از سیستم پنج نفره استفاده کرد اما این اتفاق باز هم به ضرر ایران شد و در یک ضد حمله دروازه ایران گشوده شد تا بازی با نتیجه سه دو در نیمه اول به پایان برسد.

 در نیمه دوم تیم ایران باز هم پرنوسان بازی کرد و با وجود زدن گلهای زیاد ، دو گل هم از حریف ضعیف خود پذیرفت تا باز هم ایده های دفای خسوس زیر سوال برود. در این دیدار که با نتیجه ۱۰-۴ به سود ایران به پایان رسید، علی اصغر حسن زاده۳ ، بهروز جعفری ۲، حسین طیبی۴ ، میثم خیام  برای ایران و  رویز ، انریکوز۲ ، سانتیزو  برای حریف گلزنی کردند و علی اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی از ایران  و آگیلار ،  رویز از گواتمالا با کارت زرد جریمه شدند و سانتیزو از تیم گواتمالا با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

 از نکات این بازی عدم استفاده خسوس کاندلاس از فرهاد توکلی ، احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید می باشد و بازیکنان جوان تیم به جای این بازیکنان وارد زمین شدند.

 همچنین دیدار نهایی این رقابتها بین تیم های کلمبیا و برزیل از ساعت ۱۶ به وقت ایران آغاز خواهد شد.
برچسب ها: فوتسال ، خسوس ، گرندپریکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار