اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران اتحادیه اروپا، از اعمال تحریم‌های جدید اقتصادی علیه رژیم صهیونیستی به دلیل جدی نبودن این رژیم در مذاکرات با طرف فلسطینی، که پیش بینی می‌شود از سال آینده اجرا شود، خبر داد.

روزنامه "هآرتص" اسرائیل، به نقل از دیپلمات‌های اروپایی که نام آنها را ذکر نکرده، نوشت: مستنداتی سری میان تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا جهت اعمال تحریم‌های جدید علیه اسرائیل، توزیع گشته است و علت آن، تعلل اسرائیل در انجام مذاکره با طرف فلسطینی و تداوم شهرک سازی درمناطق وابسته به کرانه باختری اعلام شده است.

این روزنامه افزود: از جمله این تحریم‌ها، نشان‌دار کردن تولیدات صادراتی اسرائیل به اروپا خواهد بود تا مصرف کنندگان بدانند که این کالا تولید اسرائیل است و هدف از آن، اعمال فشار تجاری بر مواد صادراتی این رژیم به اروپاست.

یکی دیگر از تحریم‌ها، تعلیق برخی توافقات تجاری میانه اتحادیه و اسرائیل و یا کاهش سقف آن خواهد بود.

این روزنامه ی اسرائیلی، پیش بینی کرده است که این تحریم‌ها، همزمان با کاهش ارزش پول اسرائیل به دلیل کاهش رشد اقتصادی این رژیم، سرو صدای زیادی در سرزمین‌های اشغالی به پا خواهد کرد.

شایان ذکر است که وزیر خزانه داری اسرائیل، پیش از این اعلام کرده بود که این رژیم سالیانه، 20 میلیارد دلار در پی تحریم‌های اقتصادی متضرر می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار