شرکت کنندگان زیادی در این دوره از بازیها حضور دارند و همین موضوع کار را برای راهیابی به دیدار فینال و کسب مدال طلا بسیار سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کامران حسینی کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم کشورمان که دومین مدال طلای کشتی و سومین مدال طلای کاروان ایران در بازیهای ساحلی آسیا را بدست آورد با اشاره به سطح بالای مسابقات عنوان کرد: حداقل باید چهار کشتی سخت و نفس گیر در فاصله کمتر از دو ساعت می گرفتم تا به فینال مسابقات می رسیدم.

وی ادامه داد: با اینکه با آمادگی صد در صد در این دوره از بازیها شرکت نکرده بودم اما مطمئن بودم که به مدال طلا می رسم.

حسینی در خصوص حریفانش گفت: سخت ترین کشتی من مقابل حریف پاکستانی بود که از پیش هم می دانستم مقابل او کار مشکلی دارم. اما خوشبختانه توانستم از سد این حریف قدرتمند نیز بگذرم و به دیدار نهایی راه پیدا کنم.

وی یادآور شد: برای حضور در این دوره از بازیها حدود سه ماه در کمپ چمخاله تمرین داشتم و تا پیش از آن اصلا کشتی ساحلی تمرین نکرده بودم. تخصص من در کشتی محلی لوچو است و در اینجا نیز با تجربیاتم از این کشتی به مدل طلا دست یافتم.

حسینی در پایان گفت: خوشحالم که این مدال طلا را برای کاروان کشور عزیزم بدست آوردم و اطمینان دارم فردا هم کشتی یک طلای دیگر خواهد گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، آسیا ، ساحلی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار