به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در روزهای اخیر بسیاری بر این باورند که فرمول یک در زمینه حضور در شبکه های اجتماعی از سایر ورزش های بین المللی دیگر عقب تر است.
اما اکلستون گفت هیچ علاقه ای ندارد تا طرفداران جوان به سمت فرمول یک جذب شوند.
او گفت: این احمقانه است. من هیچ علاقه ای به توئیتر یا فیس بوک ندارم.
سعی
کردم از این چیزها سر در بیاورم، اما من پیرتر از آنم که بتوانم با این
سایت ها ارتباظ داشته باشم. در داخل این شبکه ها هیچ چیز با ارزشی وجود
ندارد. نمی فهمم چرا جوان ها انقدر به سراغ آنها می روند.
وی افزود:اگر می خواهید برند خودتان را به میلیون ها نفر در سراسر جهان نشان بدهید، من می توانم این کار را برای شما انجام بدهم.
اکلستون ادامه داد:این
نظر من است. به همین دلیل چیزی که با نام "نسل جوان” وجود دارد را دوست
ندارم به سمت فرمول یک بکشانم. چرا از من می خواهند این کار را انجام بدهم؟
خیلی از این بچه ها اصلاً پولی ندارند.
«به جای
این دوست دارم کسی که ۷۰ سالش است و پول دارد به سمت این ورزش بیاید. او
کسی است که می تواند یکی از محصولات این اسپانسرها را بخرد. اگر هدف جذب
کردن طرفداران جوان به سمت فرمول یک بود، باید در انیمیشن های Disney تبلیغ
می کردیم.
انتهای پیام/