در ادامه رقابتهای سومین روز از چهارمین دوره بازیهای ساحلی تایلند نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان موفق به کسب 1 مدال طلا،1نقره و 2برنز شدند تا جمع مدالهای ایران را به عدد 17 برسانند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، چهارمین دوره از مسابقات ساحلی تایلند امروز دوشنبه 26 آبان در رشته‌های مختلف پیگیری می‌شود و ورزشکاران کشورمان در ماده‌های مختلف به مصاف حریفان خود می‌روند.

*تیم ملی سه گانه به مدال نرسید



ورزشکاران ایرانی سه گانه از میان ٤٣ ورزشکار به مقام های سیزدهم و بیستم چهارمین دوره بازی های آسیایی تایلند دست یافتند.
 
در این رقابت ها که از ساعت 8 صبح به وقت محلی در پارک ملی پوکت برگزار می شد، سلمان تیموری با زمان 59 دقیقه و 6 ثانیه در رقابت با 42 ورزشکار از کشورهای مختلف سیزدهم شد و احسان امینیان با زمان 1 ساعت و 1 دقیقه و 34 ثانیه به مقام بیستم رسید.
 
گفتنی است در این دوره از بازی ها، ورزشکاران باید ٧٥٠ متر شنا کنند، ٢٠کیلومتر دوچرخه سواری کنند و در انتها ١٠ کیلومتر بدوند. ورزشکاری از کره به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

*تیموری: تلاش خودمان را کردیم
    
سلمان تیموری یکی از نماینده کشورمان در مسابقات سه گانه بازی‌های ساحلی آسیا بود که به مقام سیزدهم این رقابت‌ها دست یافت. وی در خصوص این رقابتها می گوید:تمام تلاش خود را در این رقابتها بکار گرفتیم.

وی پس از کسب این مقام گفت: هوا خیلی شرجی و گرم بود ولی تلاش خودم را کردم. برای استارت مسابقه که شنا بود، متوسط شروع کردم چون شرایط شنا این را می‌طلبد. ولی در مسابقه دوچرخه و دو که مراحل بعدی مسابقه هستند به نفرات برتر آسیا رسیدم.

تیموری ادامه داد: پیش از برگزاری مسابقات همین رده‌ای که به آن رسیدم را پیش بینی کرده بودیم. مسابقه امروز 43 نفر شرکت کننده داشت که مرحله شنا را به عنوان نفر بیست و سوم تمام کردم. ولی در دور دوم و سوم خیلی نفرات را پشت سر گذاشتم. مخصوصا در دو که توانستم خودم را تا نفر سیزدهم برسانم.

*سرمربی تیم ملی سه گانه: سطح مسابقات پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون هم بالاتر بود
    
محمد منصورزاده سرمربی و مدیر تیم‌های ملی سه گانه ایران معتقد است سطح بازی‌های ساحلی پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون بالاتر بود.

وی پس از پایان رقابت ورزشکاران ایران در بازی‌های ساحلی پوکت گفت: برای اولین بار است که ما در رده سنی بزرگسالان در چنین مسافتی مسابقه می‌دهیم. مسابقات پوکت در مسافت کوتاه برگزار شد در حالی که تمرینات ما برای مسافت بلند یا همان مسافت المپیکی است. در مسافت کوتاه، شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود. با این حال فاصله ما با حریفان کمتر شد.

منصورزاده ادامه داد: ژاپن قطب این رشته است ولی در این مسابقات اصلا روی سکو نیامد. ژاپنی‌ها در مسابقات اینچئون در بخش آقایان و بانوان طلا گرفته بودند ولی سطح مسابقات پوکت بالاتر بود و ژاپن به مقامی نرسید. در اینچئون 23 نفر شرکت کننده وجود داشت ولی در اینجا 43 نفر.

سرمربی تیم ملی سه گانه ایران در مورد اهداف آینده ورزشکاران این رشته گفت: اگر مسئولان از ما حمایت کنند و در مسابقات ورودی شرکت کنیم، سعی می‌کنیم جزو 6 سهمیه آسیا برای المپیک باشیم. ولی شرط کسب سهمیه، شرکت در تمام مسابقات است. یک وایلد کارت المپیک هم به کشوری داده می‌شود که فعالیت زیادی در این رشته دارد و رکوردش نزدیک به رکورد ورودی است. تمام حریفانی که ما آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم، در سال 2014 حداقل 8 تا و تیم ژاپن هم 14 تا مسابقه داشته‌اند. ولی ما طی یک و نیم سال گذشته فقط در یک مسابقه شرکت کرده بودیم.

**تیم ملی سپک تاکرا از سد تیم قدرتمند هند گذشت و برنزش را مسجل کرد


    
در ادامه رقابتها ساحلی پوکت تیم ملی سپاک تاکرا به بردی رویایی مقابل هندوستان تیم سوم بازیهای آسیایی ساحلی دوره قبل دست یافت ومدال برنز گیم شماری تیمی را دراین رشته حتمی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛در این رقابتها اگر چه هندیها با تمام توان آمده بودند ولی ملی پوشان سپک تاکرای کشورمان دست بکار بزرگی زدند در این جدال سنگین درگیم اول  ایران 2-1برنده شدند ودرگیم شماری 1-0 جلو افتادند درگیم دوم هندی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند به آب وآتش زدند وباخت گیم اول را با پیروزی 2-1در گیم دوم جبران کردند اما در گیم سرنوشت ساز  ملی پوشان ایران دردو  ست متوالی(21-11)و(21-12)گیم سرنوشت ساز را بردند وتیم سوم دوره گذشته را با شکست 2بر1 از رسیدن به سکو محروم و برنز تیمی خودرا حتمی کردند.

حالا جدال سنگین سپاک تاکرای ایران مقابل کره جنوبی(نایب قهرمان جهان) برای کسب مدال نقره یک بازی تاریخی است که ساعت 15:30 دقیقه بوقت محلی و ساعت 12 وقت تهران انجام می شود.

*محمد علیپور: پیروزی برابر تیم قدرتمند هند ارزشمند است


    
کشور هندوستان یکی از قدرتهای جهانی سپک تاکرا بوده و پیروزی برابر این تیم ارزشمند است و نشان از توان و غیرت بالای بچه های ما دارد.

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی پس از پیروزی تیم ملی سپک تاکرا ایران مقابل تیم قدرتمند هند گفت:این اولین حضور جدی ما در بازیهای ساحلی است بود و هند تیم بسیار سخت کوشی است و مدال برنز جهانی را در کارنامه خود دارد و  ملی پوش ایرانی با تلاشی ستودنی و مثال زدنی خود موفق شدند این ماراتن را به نفع خود به پایان برسانند.

وی افزود:آینده این رشته برای ما بدلیل توزیع مدال های متعدد در رقابتهای آسیایی و بین المللی بسیار مهم است و فدراسیون امیدوار است با این نتیجه درخشان  مسئولان حمایت بیشتری از این رشته داشته باشند.

*سرمربی تیم ملی سپک تاکرا: در گروه مرگ قرار داریم
    
قرار گرفتن در میان تیمهای تایلند،هند و کره جنوبی باعث شده تا این گروه را گروه مرگ بنامند و به همین دلیل تیمها با تمام قدرت به مصاف هم می روند.

پیام شیرعلی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا با بیان این مطلب ابراز داشت:ما در گروه مرگ قرار داریم و کشورهای تایلند، کره و هند سه مدعی اصلی این بازیها و دارندگان سکوهای برتر سپک تاکرا آسیا و جهان در این گروه قرار دارند و بچه های ما  باتلاشی جانانه و خالصانه موفق شدند به پیروزی با ارزشی مقابل هند دست پیدا کرده و مدال برنز این بازیها را  تا اینجا برای خود قطعی کنند.

وی ادامه داد: بازی با کره جنوبی که امروز ساعت 15:30 به وقت پوکت برگزار میشود هم برایمان بسیار حیاتی و سخت خواهد بود چرا که کره مقام نایب قهرمانی آسیا را در اختیار دارد ولی امیدوارم با تلاش و همت بچه ها برگ زرین دیگری را در تاریخ ورزش سپک تاکرا کشورمان رقم بزنیم.

*بیش از 100 هزار نفر وارد پوکت شدند


    
مسئولان منطقه پوکت از ورود بیش از 100 هزار نفر به این منطقه در جریان برگزاری بازی های ساحلی آسیا خبر دادند.

"نیسیت چانسوموونگ" فرماندار پوکت فاش کرد که بازی های ساحلی آسیایی بیش از 100 هزار نفر را طی 10 روز به پوکت جلب می کند. این نفرات که شامل ورزشکاران و مقامات کشورهای حاضر در بازی های ساحلی و گردشگران می شوند، سود مالی زیادی هم برای منطقه دارند.

منطقه پوکت در فصل اوج جذب توریست قرار دارد و پیش بینی می شود که این منطقه پایان بازی های ساحلی حدود 800 میلیون تا  یک میلیارد بات تایلندی سود اقتصادی داشته باشد.

*تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران به دور بعد راه یافت


    
تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در چهارمین دوره مسابقات آسیایی ساحلی تایلند به دلیل حاضر نشدن تیم افغانستان با نتیجه ٢-٠ برنده اعلام شد و به دور بعد راه یافت.

در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی صبح امروز تیم ملی ب والیبال ساحلی به دلیل حاضر نشدن تیم افغانستان برنده اعلام شده و به دور بعد راه یافت.

تیم ملی ب والیبال ساحلی روز گذشته از سد تیم الف تایلند گذشت.

تیم ملی ب والیبال ساحلی فردا به مصاف بحرین می روند.

*موی تای کاران کشورمان فردا بمصاف رقبای خود می روند


    
موی تای کاران کشورمان رقابتهای خود را در بازیهای آسیایی ساحلی تایلند از فردا(سه شنبه) آغاز می کنند.

تیم ملی 6 نفره موی تای متشکل از یاسین احمدی، پیام ملک محمدی، کاوه سلیمانی، مسعود مینایی، محمود ستاری و حسین کرمی رقابتهای خود را از روز سه شنبه 27 آبان آغاز می کنند.

هدایت این تیم بر عهده عطا فلاحی و فاضل جوادی است و حمدالله عبادتی رییس انجمن موی تای به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کند و مسعود مینایی نیز کاپیتانی تیم ملی کشورمان را عهده دار است.

مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رقابتها امروز دوشنبه برگزار می شود و نمایندگان کشورمان حریفان خود را خواهند شناخت.

*صادق زاده اولین گام را برای کسب سومین طلای کشتی و چهارمین طلای ایران محکم برداشت
    
صادق زاده نماینده تیم ملی کشتی ساحلی در اولین دیدار خود موفق شد حریفی از کره را قدرتمندانه از پیش رو بردارد.

جابر صادق زاده کشتی گیر وزن 90+ کیلوگرم کشورمان که عنوان قهرمانی جوانان جهان را نیز در کارنامه خود دارد امروز در اولین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی به مصاف حریفی از کره رفت که توانست این کشتی گیر را در عرض 6 ثانیه و با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شود.

وی دقایقی دیگر به مصاف حریفی از کشور قزاقستان خواهد رفت.حریف وی در بازیهای آسیایی اینچون به مدال نقره دست یافته است.

مسابقات کشتی ساحلی در 1 تایم 3 دقیقه ای برگزار می شود اما به محض اینکه عدد امتیاز یکی از کشتی گیران به 2 برسد کشتی خاتمه می یابد.

*تیم والیبال ساحلی الف ایران از سد بحرین گذشت


    
تیم ملی والیبال ساحلی الف کشورمان در دومین دیدار خود در بازیهای ساحلی آسیایی با نتیجه 2-1 از سد تیم ب بحرین گذشت.

تیم ملی والیبال الف ساحلی کشورمان که در اولین دیدار از سد تیم ترکمنستان گذشته بود بعدازظهر امروز هم از سد تیم بحرین گذشت.

بهمن صالحی و صابر هوشمند ترکیب تیم الف کشورمان را تشکیل می دادند که ست اول 21-16به حریف واگذار کردند اما دو ست بعدی را 21-19و 15-7به سود خود به پایان بردند تا بعد از یک روز استراحت به مصاف تیم مالدیو بروند.

*صادق زاده به دور بعد راه یافت
    
حریف قزاقستانی ملی پوش کشتی ساحلی کشورمان مقابل وی حاضر نشد تا صادق زاده راهی دور بعد شود.

جابر صادق زاده کشتی گیر وزن 90+ کیلوگرم کشورمان که دقایقی پیش در اولین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی حریفی از کشور کره  جنوبی را شکست داده بود به دلیل عدم حضور کشتی گیر قزاقستانی مقابل وی راهی دور سوم مسابقات شد.
وی دقایقی دیگر به مصاف حریفی از کشور لائوس می رود.

مسابقات کشتی ساحلی در 1 تایم 3 دقیقه ای برگزار می شود اما به محض اینکه عدد امتیاز یکی از کشتی گیران به 2 برسد کشتی خاتمه می یابد.

*صادق زاده با شکست حریف پاکستانی راهی فینال شد
    
نماینده وزن 90+ کیلوگرم کشتی ساحلی کشورمان در دیدار نیمه نهایی خود در مسابقات کشتی چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی 2014 از سد حریف پاکستانی گذشت و فینالیست شد.

جابر صادق زاده ملی پوش شایسته وزن 90+ کیلوگرم کشورمان که عنوان قهرمانی جوانان جهان را نیز در کارنامه دارد پس از شکست حریفانی از کشورهای کره جنوبی،قزاقستان و لائوس به دیدار نیمه نهایی راه یافت و در این دیدار نیز توانست حریف قدرتمند پاکستانی را شکست داده و به دفینال این دوره از بازیها راه یابد.

وی ابتدا پایش با هل دادن حریف بیرون رفت و 1 امتیاز را واگذار  کرد اما در ادامه با دو زیرگیری برق آسا حریف خود را به پل برد و به پیروزس رسید تا فینالیست این دوره از مسابقات گردد.

 صادق زاده در دیدار نهایی به مصاف کشتی گیری از قرقیزستان می رود.

تیم کشتی ساحلی کشورمان طی دو روز گذشته دو مدال طلا را توسط محمد نادری و کامران حسینی برای کاروان ایران بدست آورده است.

*صادق زاده سومین طلای کشتی و چهارمین طلای کاروان ایران را کسب کرد



جابرصادق زاده در مبارزه نهایی وزن 90 کیلو گرم کشتی ساحلی با شکست حریف قرقیزستانی خود موفق به کسب مدال طلا شد تا هر سه کشتی گیر کشورمان در این رقابتها 3 نشان طلا کسب کرده باشند.

جابر صادق زاده در ادامه رقابتهای کشتی ساحلی در مبارزه نهایی با شکست حریف قرقیزستانی خود موفق شد تا سومین طلای تیم ملی کشتی و چهارمین طلای کاروان ورزش کشورمان را کسب کند.

وی پس از شکست حریفانی از کشورهای کره جنوبی،قزاقستان،لائوس و پاکستان به فینال راه یافته بود.

تیم  ملی کشتی ساحلی کشورمان طی دو روز گذشته دو مدال طلا توسط محمد نادری و کامران حسینی برای کاروان ایران بدست آورده است.

*مدالهای کشتی ساحلی وزن 90 کیلوگرم را سرپرست کاروان ایران توزیع کرد


    
دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی مدال نفرات برتر مسابقات کشتی وزن 90+ کیلوگرم را توزیع کرد.

مسابقات کشتی ساحلی چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی 2014 پوکت امروز با برگزاری دیدار وزن 90+ کیلوگرم به اتمام رسید که طی آن جابر صادق زاده ملی پوش شایسته و قدرتمند کشورمان با غلبه بر تمامی حریفان به مدال طلا دست یافت.

با تصمیم ستاد برگزاری بازیها مدال نفرات برتر این دیدار را دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی ایران بهمراه دکتر کیم رییس کمیته داوران کنفدراسیون کشتی آسیا توزیع کردند.

*نماینده کوراش کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد
    
در ادامه رقابتهای کوراش ساحلی چهارمین دوره بازیهای آسیایی حمید قلی حسنقه در سنگین وزن موفق به کسب مدال برنز شد.

در سنگین وزن کوراش ساحلی حمید قلی حسنقه نماینده سنگین وزن کشورمان بعد از استراحت در دور نخست در مبارزه با حریف افغانستانی خود به دلیل آسیب دیدگی نتوانست به مبارزه ادامه دهد و به مدال برنز اکتفا کرد.

*دهقانی فرد نماینده کوراش کشورمان راهی فینال شد
    
در ادامه رقابتهای کوراش ساحلی علی دهقانی فرد نماینده کوراش کشورمان در وزن 90 کیلو گرم به فینال این رقابتها راه یافت.

در ادامه رقابتهای کوراش ساحلی علی دهقانی فرد پس از استراحت در دور نخست و غلبه بر حریف افغانستانی خود راهی دیدار نهایی شد.

وی در دیدار نهای با نماینده برزیلی الاصل لبنانی مصاف دارد که در مسابقات جودو اینچئون موفق به کسب مدال نقره شده بود.

*علی دهقانی فرد با نقره خود تعداد مدال های کاروان ورزشی ایران را به 16 رساند/1نقره و 1 برنز حاصل تلاش امروز کوراش کاران


    
در ادامه رقابتهای کوراش ساحلی علی دهقانی فرد در وزن منهای 90 کیلو گرم موفق به کسب مدال نقره شد.

در ادامه رقابتهای کوراش چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛علی دهقانی فرد در وزن 90 کیلو گرم بعد از استراحت در دور نخست و غلبه بر حریف افغانستانی خود در مبارزه نهایی برابر حریف برزیلی الاصل خود از کشور لبنان که به تازگی در بازیهای آسیایی در جودو نقره گرفته بود بازنده شد و به مدال نقره بسنده کرد تا جمع مدالهای ایران به عدد 16 برسد.

در رقابتهای امروز کاروان ورزشی ایران در کشتی توسط جابر صادق زاده طلا گرفت در کوراش هم حمید قلی حسنقه برنز گرفته بود.

*تیم ملی سپک تاکرا در عین شایستگی به برنز قناعت کرد
    
تیم ملی سپک تاکرا کشورمان که با شکست تیم قدرتمند هند دست به شگفتی زده بود سرانجام پس از 2 ساعت و نیم پیکار نفس گیر مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی یکی از سه تیم برتر جهان نتیجه را واگذار کرد تا در عین شایستگی به برنز قناعت کند.

تیم ملی سپک تاکرا کشورمان که با تیمهای تایلند،هندوستان و کره جنوبی از قدرتهای جهانی همگروه بود بعد از شکست برابر میزبان طی یک مبارزه جانانه موفق شد تیم ملی هندوستان را شکست داده تا شگفتی ساز این رقابتها گردد.

کره جنوبی که به قدرت و توانمندی سپک تاکرا ایران پی برده بود با تمام قدرت برابر نمایندگان ما ظاهر شد و در ست اول  2بر1 برنده شد اما در ست دوم این تیم ملی سپک تاکرای ایران بود که نگذاشت تیم کره جنوبی برنده از میدان خارج شود و نتیجه را 2 بر صفر برد تا کار به تساوی بکشد اما در ادامه در ست سوم  کره جنوبی با تمام قدرت آمد تا همچون هند دیگر قربانی ایران در این رقابتها نباشد و موفق شد ضمن برنده شدن در این میدان در نهایت به مدال نقره بسنده کرده و تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در عین شایستگی و درخشش به برنز  و هفدهمین مدال کاروان ورزشی کشورمان برسد.

مراسم توزیع مدال رشته تیمی فردا ساعت 16 به وقت پوکت برگزار میشود و لذا هنوز مدال برنز کشورمان همچون طلا و نقره تیم های تایلند و کره جنوبی در جدول رده بندی مدالها قرار داده نشده است.

مدال طلای این رقابتها به میزبان یعنی تایلند رسید.

مسابقات سپک تاکرا در رشته رگو از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد.

یک طلا، یک نقره و 2 برنزحاصل زحمات کاروان ورزشی ایران در سومین روز ازبازیهای ساحلی تایلند
    
در ادامه رقابتهای سومین روز از چهارمین دوره بازیهای ساحلی تایلند نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان موفق به کسب 1 مدال طلا،1نقره و 2برنز شدند تا جمع مدالهای ایران را به عدد 17 برسانند.

در رقابتهای امروز جابر صادق زاده نماینده کشتی ساحلی وزن 90 کیلو گرم با شکست تمامی رقبای خود به مدال طلای این وزن دست یافت تا هر سه نماینده کشتی کشورمان با کسب 3  نشان طلا دست بکار بزرگی بزنند.

در کوراش ساحلی نیز حمید قلی حسنقه در سنگین وزن موفق به کسب مدال برنز شد و علی دهقانی فرد هم در وزن منهای 90 کیلو گرم کوراش نقره گرفت.
در سپک تاکرا نیز تیم ملی کشورمان در عین شایستگی موفق به کسب مدال برنز شد که به دلیل توزیع مدالهای آن در روز سه شنبه هنوز مدال برنز کشورمان در جدول رده بندی مدالها قید نشده است.

بدین ترتیب کاروان ورزشی کشورمان در سومین روز از چهارمین دوره بازیهای ساحلی تاکنون موفق به کسب 17 مدال گردید.(4طلا،7نقره و 6برنز).

همچنین در رقابتهای امروز تیم های ملی والیبال ساحلی الف و ب با دو پیروزی ارزشمند برابر رقبای خود به مرحله بعد راه یافتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار