سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استانداری ایلام تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  این تفاهم نامه  امروز در استانداری ایلام میان حجت الاسلام سید 'محمد علی شهیدی محلاتی' نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و 'محمدرضا مروارید' استاندار ایلام منعقد شد.
این تفاهم نامه به منظور تلاش برای تکمیل مرحله سوم مجتمع فرهنگی، رفاهی ایثارگران شهر ایلام شامل سالن آمفی تئاتر، گالری، مقاوم سازی ساختمان اداری و رستوران است منعقد شد (عملیات اجرایی این مجموعه از سال 85 آغاز ولی بدلیل کمبود منابع مالی همچنان نیمه کاره است و برای تکمیل به 55 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد).
هدف از انعقاد این تفاهم نامه تکمیل و راه اندازی این مجتمع به منظور ارایه خدمات فرهنگی، ورزشی، درمانی به ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا و آزادگان، ایجاد مکانی برای ارایه آثار شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام شد.
این تفاهم در سه ماده و شش بند تنظیم شد که بر اساس مفاد آن بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری ایلام به نسبت مساوی نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل مرحله سوم مجتمع فرهنگی، رفاهی ایثارگران اقدام می کنند تا مجتمع در پایان سال 94 به بهره برداری برسد.
در سفر یک روزه حجت الاسلام سید 'محمد علی شهیدی محلاتی'  به ایلام مرکز توانبخشی ایثارگران و ساختمان اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به بهره برداری رسید.
دیدار با خانواده های شهدا، جانباز و آزاده و شرکت در نشست شورای اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام سید'محمدعلی شهیدی محلاتی' به ایلام است.
 
انتهای پیام/ب
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.