دور رفت مسابقات سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور آذر ماه سال جاری برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، تیم بسکتبال بانوان شهرداری سنندج که سال گذشته با بازی های درخشان و مقتدرانه توانست جواز صعود به سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور را کسب کند، از این هفته مسابقات خود را در این لیگ برگزار خواهد کرد.
دور رفت مسابقات سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار خواهد شد ، که در گروه الف تیم های ثبت فردا، پویا البرز، پالایش نفت آبادان و شهرداری سنندج ودر گروه ب این مسابقات تیم های حاجیونی بوشهر ،رستمی شیراز ،عادلی تهران واستقلال ساری با هم به رقابت خواهند پرداخت. 
این رقابتها از بیست و نهم آبان ماه آغاز شده و تیم بسکتبال بانوان شهرداری سنندج در نخستین بازی 29 آبانماه به مصاف تیم پویا البرز خواهد رفت و روز بعد هم در دومین دیدار به مصاف تیم حاجیونی بوشهر خواهد رفت.
طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال دور برگشت این مسابقات از 28 آذر ماه آغاز و تا هفدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است تیم بسکتبال بانوان شهرداری سنندج در راستای آماده سازی بهتر برای حضور مقتدرانه در این مسابقات برای نخستین بار در یک اردوی برون مرزی در کشور عراق برپا کرد و سه بازی تدارکاتی را هم در این کشور برگزار کرد.
دور رفت مسابقات سوپر لیگ B بسکتبال بانوان کشور از 29 آبان تا 27 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.