زمانیکه لوکاس پودسکی‌ متوجه شد در فهرست فروش باشگاه آرسنال قرار گرفته با خیالی آسوده به انتقاد تند و تیز از آرسن ونگر پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، سرانجام باشگاه آرسنال تصمیم گرفت نام مهاجم آلمانی‌‌اش را در فهرست فروش ماه ژانویه قرار داد.
 
 لوکاس پودسکی‌ بارها از نیمکت نشینی خود نزد توپچی‌های ابراز نارضایتی کرده بود واعلام کرد دیگر نمی‌تواند این وضع را تحمل کند.
 
 پودوسکی‌ پس از انتقال دنی ولبک‌ به آرسنال جایگاه ثابت خود را از دست داده و فقط در چهار بازی به عنوان بازیکن تعویضی به  میدان آمد.
 
آرسنال قیمت درخواستی‌اش برای انتقال پودسکی‌ را نسبت به فصل تابستان کاهش داده و فقط 5 میلیون یورو جهت امضا رضایت نامه او مطالبه کرده است.
 
 یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان هم پیش از این به پوروسکی توصیه کرده بود در ماه ژانویه تیم خود را عوض کند.

*انتقاد صریح از آرسن ونگر

پوروسکی سر مربی فرانسوی آرسنال را به محروم کردن او از فرصت‌ عادلانه بازی متهم کرد. پوروسکی معتقد است آرستن ونگر حتی به اندازه یک بازیکن سطح متوسط هم به او فرصت بازی برای تیم را نداده است.
 
هر چند ملی پوش آلمانی در دیدار جام قهرمانی مقابل ‌آندر لخت زننده گل پیروی بخش توپچی‌ها در دقیقه 90 بود اما باز هم از س وی سر مربی برای حضور در بازی‌های لیگ برتر انتخاب نشد.
 
پودو در آستانه ترک ورزشگاه امارات گفت: من چهار ماه گذشته را فقط دقایقی در ترکیب تیم قرار گرفتم. تا به اینجای کار فقط از روی نیمکت بازی دیگران را تماشا کرده‌ام و با کت، شال و کلاه خود را گرم نگه داشته‌ام.
 
می‌خواهم نشان دهم چه کارهایی از من بر می آید اما و نگر هرگز  چنین فرصتی برا به من نداد. می خواهم چند سال دیگر هم فوتبال بازی کنم و قصد ندارم با نیمکت نشینی فرصت های بعدی خود را بسوزانم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، لوکاس ، تیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار