بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: تمرینات خوبی را در این چند روز پشت سر گذاشته ایم و برای بازی فردا مقابل کره جنوبی به آمادگی لازم رسیده‌ایم.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکن تیم ملی گفت: برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری داریم. حریفان ما بازی‌های زیادی انجام داده‌اند و تدارکات بهتری داشته‌اند، اما بازی‌های ایران واقعاً کم بوده است. البته بازی با کره جنوبی می‌تواند یکی از بازی‌های لازم باشد.
 وی در ادامه افزود: درست است بازی فردا دوستانه است، اما حیثیتی است. فکر نمی‌کنم بازی راحتی باشد، چرا که کره‌ای‌ها برای جبران می‌آیند، ما هم می‌خواهیم نوار پیروزی‌هایمان قطع نشود. بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وی بازی‌های بسیار کمی را در لیگ انجام داده و در این شرایط با چه معیاری به تیم ملی دعوت شده است، گفت: به جز بازی‌های آسیایی اینچئون که همراه با تیم المپیک بودم در تمام بازی‌های پرسپولیس حضور داشتم. شرایط خوبی را هم پشت سر گذاشتم تا به تیم ملی برسم.
 خانزاده درباره اینکه آیا می‌تواند مقابل کره جنوبی بازی کند یا باید محرومیت دو جلسه‌ای‌اش را پشت سر بگذارد گفت: امروز مشخص خواهد شد که می‌توانم مقابل کره جنوبی بازی کنم یا نه. نمی‌دانم محرومیتم در بازی‌‌های دوستانه هم محسوب می‌شود یا باید در بازی‌های رسمی این محرومیت‌ها را پشت سر بگذارم. برای بازی مقابل کره جنوبی آماده‌ام اما نظر نهایی را کی‌روش می‌دهد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار