مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: طی هفت ماه نخست سال جاری ۱۷ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان از محل اجرای احکام تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی وصول شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی ، منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی هفت ماه نخست سال جاری در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت، درمان و دارو و قاچاق کالا دو هزار و ۳۹۳ پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است، افزود: در این مدت دو هزار و ۳۸۹ فقره پرونده با احتساب پرونده های سال قبل مختومه شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: از مجموع پرونده های وارد شده به شعب تعزیرات حکومتی، یک هزار و ۳۸۴ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۱۸۵ پرونده مربوط به بهداشت- دارو و درمان و ۸۲۰ فقره مرتبط با قاچاق کالا بوده است.
 
وی مدت زمان رسیدگی به پرونده های کالا و خدمات را ۱۳ روز دانست و افزود: مدت زمان رسیدگی به پرونده های حوزه بهداشت ۱۶ روز و مدت زمان رسیدگی به پرونده قاچاق کالا در خراسان جنوبی ۲۰ روز است.
 
انصاری با اشاره به بخش اجرای احکام تعزیرات حکومتی عنوان کرد: تا کنون در مورد دو هزار و ۲۹۳ پرونده اجرای احکام انجام و بایگانی شده که از محل اجرای احکام در خراسان جنوبی ۱۷ میلیارد و ۷۷۷ میلیون و ۵۴۸ هزار و۸۱ ریال وصول شده است.
 
وی ادامه داد: مدت زمان اجرای پرونده ها در بخش کالا و خدمات نیز شش روز، بهداشت و درمان شش روز و قاچاق کالا و ارز در بخش اجرای احکام ۲۴ روز بوده است.
 
انصاری به عمده پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: عمده تخلفات براساس پرونده های وارده در رتبه نخست قاچاق کالا و ارز با ۸۲۱ پرونده و گران فروشی و عدم درج قیمت در رتبه های بعدی قرار دارند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در پایان یادآورشد: در هفت ماه نخست سال جاری ۷۰۴ مورد گشت مشترک با سازمان های متولی در استان انجام شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار