سرمربی تیم ملی کره جنوبی در کنفرانس خبری قبل از بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران گفت: بازی سختی باتیم ملی ایران داریم وبازیکنان ما از انگیزه بالایی برای بازی دارد و با تمام قوا به مصاف این تیم می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولی اشتلیکه‌ در ادامه بیان کرد:ما قبلا با تیم ملی اردن بازی کردیم و الان با آمادگی کامل به مصاف تیم ملی ایران خواهیم رود .
 
وی در ادامه افزود:ما نمی‌توانیم هر دو تیم را جزو تیم‌های قدرتمند بنامیم تیم ما  رتبه چهارم رنکینگ‌ قرار دارد من باید ترکیبم را عوض کنم .
 
سرمربی تیم ملی کره جنوبی تصریح کرد:بازی با تیم ملی ایران چهارمین دیدار تدارکاتی ما محسوب می‌شود قبل از ان با اردن ، کاستاریکا ما بازی داشتیم به هر حال ما هدف ما آماده سازی تیم برای جام ملت‌های آسیا است.
 
وی درباره شناخت از فوتبال ایران و عملکرد این تیم در جام جهانی برزیل شناخت خوبی از ایران دارم و با اشکان دژاگه آشنایی دارم این بازیکن در تیم‌ ملی آلمان در رده زیر 18 سال بازی کرده است. همچنین به سیستم ایران آشنایی کاملی دارم.
 
وی در ادامه بیان کرد:ما در مورد  نحوه تیم‌های آسیایی  از جمله ژاپن، استرالیا، ایران در جام جهانی می‌توانیم اظهار نظر کنیم تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آرژانتین همه را شگفت زده کرد و بازی خوبی مقابل این تیم انجام داد اما در مجموع عملکرد تیم‌های آسیایی در جام جهانی خوب نبود و  باید پیشرفت کنیم.

** کی: بازی سختی پیش رو داریم

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی در کنفرانس خبری بازی تیم ملی کره با ایران گفت: بازی سختی پیش رو داریم همچنین این بازی برای هر دو تیم مفید خواهد بود.

سونگ یونگ کی ملی پوش تیم ملی کره جنوبی و سوانسی ایتالیا  در ادامه بیان کرد: بازی پایاپایی با ایران خواهیم داشت و آماده هستیم  تا یک بازی خوب مقابل ایران انجام دهیم.
 
وی درباره  مغلوب شدن تیم ملی کره جنوبی در دو بازی گذشته مقابل ایران و حواشی صورت گرفته در این دو بازی گفت:من در بازی گذشته مقابل ایران حضور نداشتم و از تلویزیون این بازی را می‌دیدم این بازی دوستانه است و ما می خواهیم پیروز این بازی باشیم و به دنبال انتقام گرفتن نیستیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما قصد داریم بهترین عملکرد را مقابل ایران داشته باشیم همچنین مسیر طولانی از کره طی کرده ایم و به ایران رسیده‌ایم  تا از بازی لذت ببریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، کنفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار