معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: اگر ما در پایان سال و در جمع بندی نهایی به نتیجه مطلوب در فدراسیون‌ها نرسیم پرداخت 10 درصد بودجه همگانی به آن فدراسیون ورزشی استمرار نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا شعبانی بهار در نشست هم اندیشی دبیران و مسئولان کمیته همگانی فدراسیون‌های ورزشی با معاونت توسعه ورزش همگانی که صبح امروز در سالن جلسات وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: ما به قول خود عمل کرده و در شش ماه نخست سال 50 درصد بودجه مربوط به بخش همگانی رابه فدراسیون‌های ورزشی پرداخت کرده‌ایم.

وی فعال شدن کمیته های همگانی فدراسیون‌ها و حمایت از آن، قرار دادن برنامه‌های توسعه ورزش همگانی در تقویم ورزشی از جمله اجرای برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی، ارائه گزارش هزینه کرد مبالغ دریافتی از معاونت توسعه ورزش همگانی، تعیین مسئول کمیته همگانی در فدراسیون‌های فاقد این مسئول، برگزاری جلسات با فدراسیون‌ها و مسئولین کمیته همگانی جهت اجرایی کردن تفاهم نامه عالی و همکاری و هماهنگی با نمایندگان معاونت توسعه ورزش همگانی و آموزش و پرورش در قالب ارتباطی ارگانیک را از جمله تعهدات کمیته‌های همگانی فدراسیون‌ها بر شمرد.

شعبانی بهار با اشاره به تعهدات کمیته‌ها در قبال ورزش همگانی گفت: کمیته‌ها باید به رسانه‌ها و افکار عمومی نتایج فعالیت و عملکرد خود را اطلاع دهند. استمرار تخصیص بودجه به فعالیت کمیته‌ها، شیوه هزینه کرد و عملکرد مطلوب آنها بستگی دارد.

وی اعضای حاضر را خطاب قرار دادو افزود: این بخش را به عنوان ضرورت ببینید و به تقویمی که با هم بسته ایم متعهد شویم. از دبیران فدراسیون‌ها نیزمی خواهم نگاه جدی‌تری به بخش همگانی داشته باشند. ما با روسای فدارسیون‌ها هم صحبت کردیم که توسعه ورزش همگانی از فعالیت‌های اصلی فدارسیون قرار گیرد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان و در جمع بندی مطالب گفت: رویکرد وزارتخانه به توسعه ورزش همگانی وظیفه‌ای و علمی است و دغدغه من به عنوان معاون توسعه ورزش همگانی پاسخگویی به افکار عمومی است این مهم می‌طلبد که همه باهم همراه شویم و به هم کمک کنیم تا مسیری که باز شده به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار