علی کفاشیان بعد از پایان نشست هیئت رئیسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست هیات رئیسه گفت: در جلسه امروز صورت‌های مالی بررسی شد و حسابرسی انجام گرفت اما با توجه به طولانی شدن بحث ادامه موضوع را در روز چهارشنبه هفته جاری پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه برای انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید هم تصمیم‌گیری شده یا نه، خاطرنشان کرد: کاشانی هنوز گزارش خود را به ما نداده است. باید ابتدا این کار انجام شود و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در جلسه امروز حسابرس مالی حضور داشت و برخی ایرادها گرفته شد چرا که برخی اسناد و صورت‌های مالی مطابق با واقعیت نبود که آنها را ارائه کردیم و قرار شد اعضای هیئت رئیسه گزارش بودجه را تا چهارشنبه مطالعه کنند و سپس ادامه جلسه را برگزار کنیم. 

کفاشیان در مورد اینکه بحث برکناری آیت‌اللهی از ریاست کمیته فنی و توسعه وجود دارد، پاسخ داد: رئیس کمیته فنی و توسعه آیت‌اللهی است و کارش را ادامه خواهد داد. قرار بود گزارش این کمیته قرائت شود که وقت نشد. مطابق با اساسنامه این کمیته بر تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید نظارت دارد. 

وی درباره اینکه برخی اعضای هیئت رئیسه معتقد بودند باید عزل وینگادا با اطلاع هیئت رئیسه انجام می‌شد، تاکید کرد: کمیته فنی و توسعه این تصمیم را گرفت و آن را به اطلاع هیئت رئیسه هم رسانده‌ایم. بنابراین عزل وینگادا انجام شده است اما انتخاب سرمربی جدید با نظر هیئت رئیسه خواهد بود. 

وی در مورد اینکه خداداد عزیزی برای هدایت تیم جوانان برنامه داده است، یادآور شد: هنوز هیچ انتخابی برای تیم جوانان صورت نگرفته و گزینه‌های مختلفی مطرح هستند. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور جلال طالبی بر سر تمرینات تیم ملی هم تاکید کرد: او علاقه داشت و به سر تمرین تیم ملی آمد. طالبی خودش صاحب‌خانه است. امیدوارم مربیان دیگر هم بیایند تا بازیکنان ما روحیه بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
توی همین دنیا طاوان دروغ گفتن هایت را خواهی داد آقای خنده
آخرین اخبار