رئیس اداره مسیل‌ها و قتوات منطقه 6 از انتقال آب قنات یوسف آباد و دیگر قنوات برای آبیاری فضای سبز منطقه خبر داد.

پدرام طلوعی رئیس اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه 6 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: در تره‌بار شهرک والفجر، پارکینگ جلالیه در بلوار کشاورز توسعه کانال برای هدایت و انتقال به جهت آبیاری فضای سبز از جمله آب قنات یوسف آباد که برای آبیاری به مخازن خیابان آزادگان و جانبازان انتقال می‌شود.  
 
وی تصریح کرد: در بزرگراه لوپ آفریقا که برای آبیاری فضای سبز آن محدوده حوضچه احداث می‌شود و بنا است تا مازاد آب از طریق کانال به قنات مدرس انتقال شود.  
 
طلوعی با اشاره به آب گرفتگی و آب ماندگی در روزهای بارانی در این منطقه و به دلیل واقع شدن در مرکز شهر و تردد بسیار شهروندان افزود: به جهت جلوگیری از مختل شدن عبور و مرور اقداماتی مثل لایروبی مرتب، شناسایی نقطه‌های ضعفی که مشکل ایجاد می‌کند، شبکه هدایت آبهای شهری انجام شده است از جمله بعضی نقاط خیابان ولیعصر، ابتدای کوچه تختی و دل آرا و ابتدای خیابان زرتشت که در ورودی‌های کانال خاکریز آب کمک به هدایت آب‌های سطحی انجام می‌شود.  
 
طلوعی ادامه داد: در بعضی پارک‌ها و معابر از جمله پارک ورشو، پارک دوستان، سیما، خانه کارگر در خیابان کارگر چاه‌های جذبی نصب شده تا آبی که در سطح معبر باقی می‌ماند جذب شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: انتقال ، قنات ، اب گرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار