اجرای طرح ارتقاء امنیت و انضباط ترافیکی در شهرستانهای زرند ، راور و کوهبنان با حضور مسئولین اجرائی این مناطق از دوشنبه 26 ابان اغاز و به مدت چهار روزاجرا می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، رئیس پلیس راه استان کرمان در حاشیه افتتاح طرح ارتقاء امنیت و انضباط ترافیکی در شهرستان زرند گفت: این طرح هشتمین طرح در استان است که خوشبختانه در جنوب استان اثار مثبت و ارزشمندی را داشته است .

سرهنگ احمدحجت آبادی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حوادث رانندگی از بین شهرستانهای زرند و راور و کوهبنان مربوط به زرند است (با توجه به وجود معادن و کارخانجات متعدد در این شهرستان ) این طرح را به محوریت زرند اجرا می کنیم.

وی تصریح کرد: 16 درصد تصادفات استان مربوط به شهرستانهای زرند ، راور و کوهبنان است و ما در اجرای این طرح که چهار شبانه‌روز انجام می‌شود از تمام امکانات و تجهیزات موجود با بیش از 70 دستگاه خودرو محسوس و نامحسوس محورهای ارتباطی شهرستانهای زرند ، راور و کوهبنان را پوشش می دهیم .

حجت‌آبادی تشریح کرد: در قالب این طرح ضمن توزیع شبرنگ بین راکبان موتورسیکلت و وسایل نقلیه کشاورزی با متخلفان نیز برخورد جدی شده و همچنین موتورسیکلت‌هایی که راکبان آنها فاقد کلاه ایمنی باشند توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمان ضمن تقدیر از مسئولان شهرستانهای زرند ،راور و کوهبنان به ویژه فرمانداران این مناطق بیان داشت: با توجه به همکاری خوبی که فرمانداران داشتند30 دستگاه خودرو به منظور اجرای طرح به صورت نامحسوس از طریق ادارات تامین شده و در مدت اجرای طرح در اختیار پلیس زرند ، یزد /چترود و راور قرار دارند.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: ترافیک ، زرند ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.