حماس اعلام کرد: عملیات قدس در واکنش به شهادت رمونی و جنایتهای مستمر اشغالگران در قدس است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم،  این شبکه در خبری فوری گزارش داد، حماس با تبریک این عملیات اعلام کرد: عملیات قدس در واکنش به شهادت رمونی و جنایتهای مستمر اشغالگران در قدس است. 

"حسام بدران" از سران حماس در گفتگو مطبوعاتی گفت این عملیات نوعی تحول در مبارزه با صهیونیست‌ها و پاسخی به جنایت های پی در پی بود که آخرین آن اعدام یک جوان فلسطینی در بیت المقدس بود.

در همین حال " احمد عساف" سخنگوی جنبش فتح در گفتگو با اسکای نیوز گفت: این حمله نتیجه طبیعی تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس است. 

کمیتههای مقاومت با تبریک عملیات قدس آن را واکنش طبیعی به جنایتهای اشغالگران دانستند.

جنبش مجاهدین نیز عملیات شهادت طلبانه قدس را تبریک گفت. 

جنبش جهاد اسلامی نیز از این عملیات استقبال کرد و اعلام کرد این عملیات نتیجه طبیعی تجاوزهای اسرائیل و توسعه شهرک سازی است.

"احمدمدلل" رهبر جنبش جهاد اسلامی گفت: مردم فلسطین هرگز تسلیم نخواهند شد و پرچم سفید را بالا نمی‌برند. قدس مساله اصلی ماست.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به این عملیات گفت: ما به شدت به این عملیات پاسخ خواهیم داد.  

"اسحاق آحارونوویچ" وزیر امنیت داخلی اسرائیل نیز گفت: ما با عملیات سخت و دشواری روبرو هستیم. 

تشکیلات خودگردان فلسطین حمله در قدس را محکوم کرد. محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عملیات در بیت المقدس را محکوم کرد.

محمود الزهار از رهبران جنبش حماس ضمن استقبال از عملیات امروز قدس، درباره هویت عاملان حمله به کنیسه یهودی در قدس ابراز بی اطلاعی کرد. 

ابومرزوق نیز گفت هیچ کس نمیتواند شعله انتفاضه قدس را خاموش کند.

داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: وضع کنونی در قدس یعنی استمرار یهودی سازی و شهرک سازی ، بنابراین ملت فلسطینی سازش با صهیونیستها را  نمی‌پذیرد. 

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خواستار تخریب خانه های عاملان عملیات استشهادی در بیت المقدس شد. وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خواهان تخریب خانه عاملان حمله به کنیسه یهودیان در بیت المقدس شده است. 

پنج صهيونيست در حمله‌ای در غرب قدس اشغالی که در اشغال کامل صهيونيستها است، به هلاکت رسيدند و سيزده صهيونيست ديگر زخمی شدند. 




خبر در حال تکمیل است......
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار