رئیس تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران اعلام کرد: "هم‌اکنون وقت آن رسیده است که کار را تمام کنیم".

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، در آستانه نزدیک شدن به آخرین دور مذاکرات هسته‌ای ایران، "وندی شرمن" رئیس تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5  اعلام کرد : "هم‌اکنون زمان آن رسیده است که کار را تمام کنیم".

پیشتر نیز یک مقام آمریکایی اعلام کرد که ما در این مذاکرات اندکی پیشرفت کرده ایم اما همچنان شکاف‌هایی وجود دارد که باید از بین برود. ما هنوز نمی دانیم آیا قادر به انجام دادن چنین کاری خواهیم بود یا خیر.

یک مقام بلندپایه غربی  نیز گفت : این مذاکرات به سختی پیش می رود ... ایرانی ها ذره ای از موضع خود تکان نمی‌خورند. تنها ده روز به پایان مذاکرات باقی مانده است ... ما همچنان از یکدیگر بسیار فاصله داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرمن ، ایران ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم محمدی گل تپه
۱۶:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
مذاکرات ممکن است سخت و طاقت فرسا باشد ولی ما از مکتب حضرت محمد (ص) امام علی (ع)، امام حسین(ع) و امام صادق (ع) و حضرت ولی عصر (ع) اموخته ایم که با صبر و حوصله و بردباری و یارب یارب گفتن ها نهایتا با تلاش و کوشش به انچه حق قانونی و شرعی عرفی ماست باید به اذن پروردگار خواهیم رسید.
از نظر مذاکره دنیا بداند که مسلمانان هرگز کم نمی آورند آن هم ایرانی مسلمان آموخته های دینی ما و دعوت خداوند متعال همه وقت به کوشش، تلاش اعتدال نهایتا مهیا خواهد شد.
با تشکر ابراهیم
آخرین اخبار