نخستین نمایشگاه آثار "مامک آزرمگین" هنرمند تذهیب کار ، عصر روز جمعه سی ام آبان ماه 93 و با همکاری "موسسه نیکوکاری مهرآفرین"، "موسسه فرهنگی هنری آوا نگار صوتی" و "کارگاه عکس لورکا" برگزار می شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از امور رسانه ای مهرآفرین؛ نخستین نمایشگاه آثار مامک آزرمگین هنرمند تذهیب کار ، عصر روز جمعه سی ام آبان ماه 93 و با همکاری "موسسه نیکوکاری مهرآفرین"، "موسسه فرهنگی هنری آوا نگار صوتی" و "کارگاه عکس لورکا" برگزار می‌شود.

"فیروزه های کویر" عنوان نخستین نمایشگاه انفرادی مامک آزرمگین در ایران است که از روز جمعه سی آبان ماه افتتاح، و تا یک هفته (پنجم آذر ماه 93) ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه "فیروزه های کویر" شامل آثار متعدد از تذهیب، هنر نوظهور"فتو مدیا" و تازه ترین آثار آزرمگین و نخستین نمایشگاه انفرادی ایشان در ایران است. آنچه که این نمایشگاه را مجزا و جالب توجه می کند، علاوه بر ارائه نخستین تابلوهای فتو مدیا، گسترش مفهوم تذهیب از حاشیه به متن است، آزرمگین برای اولین بار در تاریخ هنر ایران، تذهیب را تبدیل به تابلوهایی مجزا از دیگر اشکال هنری کرده است؛ قبل تر تذهیب در خدمت نگارگری و خط و ... بود، اکنون او توانسته با گسترش هنر تذهیب ، برای نخستین بار آن را به عنوان هنری مستقل ارائه کند .

آزرمگین بخشی از عواید این نمایشگاه را به کودکان تحت پوشش موسسه نیکوکاری مهرآفرین اختصاص داده است.

گالری شکوه؛ واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی (شمالی)، کوچه امیرنوری، شماره 19 است و هر روز از ساعت 16 الی 20 پذیرای علاقمندان خواهد بود.  




انتهای پیام/

 
برچسب ها: تجسمی ، تذهیب ، نمایشگاه ، گالری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار