شبکه های خصوصی از طریق دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران آگهی های مرتبط برای آنها می فرستند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ طبق آخرین اخبار منتشره توسط شرکت آماری PEW آمریکا، در یک طرح نظر سنجی درباره حفظ حریم خصوصی کاربران اینترنت نتایج حاکی از آن است که بخش زیادی از مردم آمریکا نسبت به دولت خود در بخش حفظ حریم خصوصی بی اعتماد هستند.

کاربران آگهی های تجاری مرتبط ارسال شده به پروفایل شخصی خود را دخیل این ادعای خود خواندند، پیام های تجاری مرتبط با موضوع های مورد گفتگو در چت‌های خصوصی یا پست های محدود به دوستان نزدیک مهر تاییدی بر این ادعای کاربران است.

در این نظر سنجی 80 درصد شرکت کنندگان نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده‌اند و 70 درصد همین جمعیت به این رویکرد دولت مطمئن هستند و اطلاعات شخصی خود را در خطر می بینند.

81 درصد افراد شرکت کننده شبکه های اجتماعی را برای به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی  محرمانه مناسب نمی‌دانند و 80 درصد آنها چت‌های خصوصی شبکه های پر مخاطب را محیط امنی برای انتقال اطلاعات نمی‌دانند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.