تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دو معاون منعقد شد

خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تجاری‌سازی، فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ازاد و معاون جهاد دانشگاهی امضاء شد. 
 
بنابر این گزارش:  هدف از این تفاهم‌نامه ایجاد  بسترسازی مناسب برای تجاری‌سازی فناوری توسعه کار‌آفرینی و اشتغال‌زایی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد و راهکارهای اجرایی آن با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی و فناوری طرفین است. 

براساس این گزارش : در این تفاهم‌نامه دانشگاه و سازمان با توجه به ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری برای تبدیل دانش به ثروت و تجاربی‌سازی نتایج تحقیقات ایجاد اشتغال و توسعه و کارآفرینی، همکاری می‌کنند .
 
در ادامه ای گزارش امده است : این همکاری شامل راه‌اندازی و راهبری مراکز مشاوره، اشتغال و کارآفرینی با اجرای طرح پایلوت در واحدهای دانشگاه آزاد مستقر در مراکز استان‌ها، تهیه منابع با متن‌های آموزشی کارآفرینی متناسب با رشته‌های تحصیلی مختلف، همکاری در تهیه، تدوین و برگزاری برنامه‌های ترویجی،‌ آموزشی در راستای توسعه کارآفرینی مانند برگزاری دوره‌های تخصصی کارآفرینی، دوره‌های تربیت مربی و بازدیدهای شغلی است.
  
همچنین در این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شدند که برای به کارگیری ظرفیت‌های موجود با به کار بستن سازوکارهای مناسب برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه و همچنین استفاده متقابل از امکانات پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در انجام طرح‌ها و برنامه‌های پژوهشی، آموزشی و اطلاع‌رسانی با هدف توسعه کارآفرینی و اشتغال تلاش کنند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار