سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: شرایط تیم ما بازی به بازی بهتر می شود چون بازی تدارکاتی نداشتیم و در طول لیگ هماهنگ می‌شویم.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هنوز با رسیدن به شرایط ایده آل و مطلوب فاصله داریم متاسفانه در طول هفته جاری "فرهاد نظری افشار" و "نیکولوف" دچار گرفتگی عضله شده‌اند و زیر نظر پزشک تیم تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ما این هفته باید مقابل تیم متین صف آرایی کنیم تیمی که در طول 2سال حضورش در مسابقات لیگ برتر 2بار بازی در فینال را تجربه کرده و دارای شخصیت قهرمانی است شاید برخی از بازیکنان خود را از دست داده ولی جایگزینان بهتری را جذب کرده است به طور مثال در پست قطر پاسور اگر فصل قبل شهرام محمودی را داشت امسال با مهدی بازارگرد و امیر غفور قرارداد همکاری بسته‌اند با توجه به این مسأله باید بگویم متین ورامین شکل و شمایل قهرمانی خود را حفظ کرده است و ابزار لازم را برای کسب نتایج قابل قبول دارد.

وی تصریح کرد: خلاف تصور همگان به نظرم اصلا این دیدار حساس نیست و مثل دیگر بازی‌های والیبال یک طر  برد و یک طرف باخت است.

سیدعباسی خاطرنشان کرد: در ارومیه والیبال جایگاه متفاوت و بالایی دارد به طور حتم حال که اسطوره‌های بومی در این تیم حضور دارند تمایل و علاقه بین مردم بیشتر شده تا در سالن حاضر شده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند متاسفانه در بازی هفته گذشته ازدحام جمعیت تا حدی بود که برخی‌ها راهی خانه‌های خود شدند این امر حاکی از آن است که ارومیه نیاز به سالن بزرگتری نسبت ب سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه دارد از همه هواداران خواهش می‌کنم اصالت و شخصیت حرفه‌ای خود را در این دیدار همانند بازی‌های قبل به نمایش بگذارند به همه ثابت کنند که درست است که می‌گویند ارومیه شهر عاشقان والیبال است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عباسی ، متین ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار