رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت : نهاد های فرهنگی با محوریت و هدایت امام جمعه در راستای اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی در دیدار با امام جمعه زرند از انتصاب وی به امامت جمعه شهر زرند ابراز خرسندی کرد

وی افزود :این دانشگاه از مهرماه سال 1370 با پذیرش 100 دانشجو در رشته های روانشناسی و زمین شناسی فعالیت علمی، فرهنگی خود را آغاز و تا به امروز توانسته ضمن ایجاد تحول در عرصه های فرهنگی شهرستان با 2000 دانشجو در 31 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به یک ظرفیت توانمند و استثنایی در سطح منطقه بدل شود .

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن دعوت از امام جمعه زرند برای بازدید از دانشگاه ارتباط بیشتر و تنگاتنگ روحانیون خصوصا امام جمعه با دانشجویان را یکی از اولویت های فرهنگی دانشگاه برشمرد .

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن قدردانی از حضور هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر روایتی گفت: علم و دین توام با هم هستند و هر وقت بین علم و دین فاصله ایجاد شود به آتش تبدیل می شوند.

وی با اشاره به جریان تاریخی این موضوع اظهار داشت: وقتی کلیسا از علم جدا شد تبدیل به مصیبتی شد که آثار آن در جهان امروز مشهود است.

امام جمعه زرند تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشانی شهر است و ما انتظار داریم دانشگاه در همه حوزه ها پیش گام بوده و برای حل معضلات اجتماعی مانند گذشته به عنوان یک بازوی کارآمد در حل معضلات اجتماعی کوشا باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: ما برای تقویت هر چه بیشتر دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره در کنار شما، اساتید و دانشجویان مومن و عالم خواهیم بود.

وی در پایان با تایید ارتباط بیشتر و تنگاتنگ با دانشگاه تصریح کرد: تریبون نماز جمعه در اختیار دانشگاه و دانشگاهیان خواهد بود تا وظیفه ای که به برکت خون شهدا و مجاهدت های حضرت امام ( ره ) داریم به نحو احسن انجام داده و دینمان را نسبت به انقلاب و رهبری معظم انقلاب ادا کنیم.


انتهاي پيام/ش

برچسب ها: فعالیت ، فرهنگ ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.