کارگردان مجموعه انیمیشنی «ماجراهای آدمک» گفت: عمده موضوعات مورد اشاره در قسمت های مختلف مجموعه "آدمک" بر اساس سبک زندگی اسلامی و ایرانی و با همکاری گروه های تخصصی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز صبا؛ "امیر سحرخیز" کارگردان مجموعه انیمیشنی «ماجراهای آدمک» گفت: عمده موضوعات مورد اشاره در قسمت های مختلف مجموعه "آدمک" بر اساس سبک زندگی اسلامی و ایرانی و با همکاری گروه های تخصصی مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

سحرخیز افزود: به منظور ارتقای کیفی کار در کنار تیم سه نفره نویسندگان، از سه کارشناس حوزه مسائل تربیتی در قالب گروه پژوهشی به منظور استخراج موضوعات، مشاوره گرفته شده است.

وی ضمن متناسب دانستن قسمت های مختلف این مجموعه با حوادث و برهه های تاریخی اظهار داشت: توجه به مناسبت های تاریخی و تولید قسمت های موضوعی در کنار زمانبندی کوتاه و یک دقیقه ای برای هر قسمت کمک کرده تا این مجموعه به فراخور موقعیت های زمانی مختلف با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.

سحرخیز مخاطب سنی این مجموعه را تمامی سنین دانست و افزود: زبان نمادین و قدرت بصری اثر کمک کرده تا این مجموعه بتواند با تمامی سنین ارتباط برقرار کند.

وی با اشاره به کاندید شدن این اثر در جشنواره سیما خاطر نشان کرد: زبان جهان فهم اثر و تکیه بر فضاسازی ها بجای متن باعث شده تا توجه منتقدان به این اثر انیمیشن جلب شود.

فصل نخست مجموعه ماجراهای آدمک با موضوعاتی نظیر دفاع مقدس، عید نوروز و ریاست جمهوری در 26 قسمت از شبکه پویا پخش شده و 10 قسمت از فصل دوم این اثر نیز که به موضوع کتابخوانی اختصاص یافته در هفته گرامیداشت فرهنگ کتابخوانی از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار