گروه تروریستی داعش به عناصر خود دستور داد موصل و صلاح الدین در عراق را ترک کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ محمد البیاتی، رئیس کمیته امنیتی استانداری موصل عراق اعلام کرد داعش تصمیم گرفته است عناصر خود را از موصل و صلاح الدین خارج کند تا این نیروها در دو استان الحسکه و الرقه سوریه مستقر شوند. 

البیاتی در گفتگو با خبرگزاری عراقی "الیوم الثامن" گفت: سازمان اطلاعات نظامی در شبکه مخابراتی داعش نفوذ کرد و اطلاعاتی را درباره دستور عقب نشینی داعش به عناصر خود از عراق و بازگشت به سوریه جمع آوری کرد. اعضای عراقی داعش در موصل و صلاح الدین باقی خواهند ماند. 

وی خاطر نشان کرد: داعش حفظ پایگاه اصلی خود در سوریه را مهم تر از جنگیدن در عراق می‌داند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
افراط و تفریط یعنی داعش
Iran (Islamic Republic of)
حشمت
۰۷:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
سلام. آرزوی قلبی هر مسلمان در این زمان دیدن نابودی کامل داعش و حامیان اوناست . انشاءالله .سلام بر شهیدان عراق ، سوریه و تمامی کسانی که در راه مبارزه با داعش شهید شدند و سلام بر سردار بزرگ ایران سلام بر افتخار ما کرمانی ها حاج قاسم سلیمانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
خبر خیلی شیرینی بود مرسی
امیدوارم کمی از پیروزی در سوریه خبر بدید
Iran (Islamic Republic of)
علی بازاری
۲۱:۴۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
سلام..امیدوارم نیروهای عراقی بتوانند نیروهای داعش را قیچی کنند که دیگر داعشی در عراق نباشد..باز هم امید دارم صحنه های مرگ داعشی ها را روی صفحات وب نمایش دهند تا مردم ببینند و دلشان کمی آرام گیرد.واقعا که داعشی ها رعب و وحشت بجای گذاشتند
United States of America
بهزاد اسماعیلی اقدم
۱۱:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
من هم نظر دوستان را منطقی می دانم و معتقدم مهمترین کاری که دولت و مردم عراق باید سریعا انجام بدهند تشکیل یک سازمان مردمی متعهد و قوی مانند نیروی مقاومت بسیج خودمان است و باید به این نیرو انسجام و قدرت بدهند تا دوباره با خیانت نیروهای بعثی مواجه نشن و اگه هم شدند سریعا جلوش را بگیرن و ...
Iran (Islamic Republic of)
جانلو
۱۸:۵۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
به نظر من هم اگر خبر درست باشه میشه نتیجه گرفت:
ریشه شون کنده شدس و نهایتا اصلا بی ریشه بودن و محکوم به فناهستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
با نظر شما کاملا موافقم هستم عالی تحلیل کردید
Iran (Islamic Republic of)
k1
۱۸:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
داعش شکست خواهد خورد
Azerbaijan
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
به نظر بنده اگر این خبر درست باشد می توان نتایج زیر را گرفت: 1- داعش به شکست حتمی خود در تمامی مناطق عراق از جمله در موصل و استان صلاح الدین باور دارد. 2- داعش ناکامی های اخیر خود را به علت نفوذ عناصر نفوذی عراقی می داند و در گام نخست عضوگیری از عراقی ها را ممنوع کرده و اینک اعضای موجود را گوشت دم توپ کرده است تا هم ننگ عقب نشینی را در پیشانی نداشته باشد و هم از شر عناصر عراقی اش آزاد شود ظاهراً دیگر جایی برای آنها در سیستم خود ندارد. 3- داعش در حال حاضر به شدت از کمبود منابع مالی رنج می برد و در صدد تعدیل نیرو است و این یک روش برای تعدیل نیرو است. 4- جایی برای نیروهای عراقی داعش در سوریه وجود ندارد و روز به روز گستره ی مناطق تحت نفوذ داعش کمتر و کمتر می شود و این همه تراکم نیرو برایش مقرون به صرفه نیست. 5- هر کدام از این موارد درست باشد خود اذعان به شکست داعش است یعنی می توان گفت کاری را که ائتلاف قدرتمندان نتوانستند بکنند جمهوری اسلامی با سیاست و رشادت شمار اندکی مردانش توانست به سرانجام برساند.
Iran (Islamic Republic of)
amirsn82
۱۰:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
عالی بود تفسیر حضرتعالی کاملا معقول است
آخرین اخبار